Ruwie Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Ik ben sinds kort begonnen met blender en ik vind het een kei mooi progamma Het is best moeilijk om het allemaal uit te vinden hoe alles werkt en dat is het enige nadeel... Weet iemand van jullie nog een goed filmpje of nederlandse tutorial? Alvast bedankt Reageren
Twankala Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) www.justfuckinggoogleit.com Hier op youtube een filpje over een tutorial te vinden. Hier heb je een gewone tutorial. Nogmaals: Je moet gewoon op google zoeken. Wie op google zoekt... Zult vinden! Succes! Ps: Het ziet eruit als een leuk programma! Bewerkt: 3 oktober 2007 door Twankala Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 www.justfuckinggoogleit.com Hier op youtube een filpje over een tutorial te vinden. Hier heb je een gewone tutorial. Nogmaals: Je moet gewoon op google zoeken. Wie op google zoekt... Zult vinden! Succes! Ps: Het ziet eruit als een leuk programma! Ja ik had ook al op google gekeken maar ik kon geen nederlandse tutorial vinden. Bedankt!!! Het is ook een supper leuk progamma.. Maar wel moeilijk te leren.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.