cliffkeeeuh Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Voor de 100% te halen moet je 3 evenementen halen met de chiliad challenge maar waar vin ik deze missies ik heb rond het gebergte zitten zoeken maar vin het nergens. Wie kan mij zeggen waar deze missies zich bevinden??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 bedoel je die mountainbike race ? ja ? dan is ie vanboven op de chiliad :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Meestale moet je tussen 07.00 en ? zijn B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Meestale moet je tussen 07.00 en ? zijn B) Tussen 7:00 en 18:00. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 op de top van de berg daar waar die camper enzo staat ook een fiets als je daar opsprinkt begint de race Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 maar toen ik afstapte en die andere gasten neerknalde stond daarzo ineens loser :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Ja dat lijkt mij ook he <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 maar toen ik afstapte en die andere gasten neerknalde stond daarzo ineens loser zodra je mensen gaat neerknallen ben je gediskwalificeerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Yep maar een goeie truk voor de eerste 2races is de camper iets verderop in de eerste echte bocht over de weg te plaatsen zodat de andere rijders links naast het vangnet rijden en je ze dus een tijdje kwijt bent. greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Dat is inderdaad een goede tip met die camper Ik heb het gewoon gehaalt zonder enkele trucs maar deze tip is erg praktisch voor mensen die de mountain-bike race nog niet hebben gehad Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 opgelost slotje pm me als ie open moet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts