R33RS Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Hallo modders, ik ben bezig om een volledige mod van GTA SA te maken. maar hier zijn enkele vragen: - kunnen grotere texturen het spel laten crashen? - kunnen scratch-moddelen het spel laten crashen? ook als ik enkel een bestaand gebouw vervang zonder objecten toe te voegen? groeten, Robby Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Groote textures kwa KB kunnen de game zeker laten crashen, maar alleen als het textuur gedwongen geladen moet worden. Zo niet, dan zie je dus het model niet. Je 2e vraag snap ik niet, zou je het een beetje beter kunnen uitleggen? Greetz Reageren
K.O. Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik geloof dat er bedoeld wordt of zogenaamde 'from scratch' modellen je game kunnen laten crashen. Dit betekent dat je niet een bestaand gebouw aanpast in je 3D programma, maar met een lege 'achtergrond' begint. Het antwoord: Nee; de meerderheid van alle modellen zal dit wel zijn dus dat is echt geen probleem. Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Textures vervangen zorgt nooit voor een crash, een nieuw model toevoegen kan snel voor een crash zoeken, een dff bestand vervangen zorgt vrijwel nooit voor een crash, behalve als het bestand zelf beschadigt is. Dit kun je checken door het te importeren in 3dsmax. Reageren
R33RS Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 bedankt voor jullie antwoorden laat het modden beginnen hehe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.