Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Laatste vraag please help ik zit er echt mee. Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Lol , zo'n moelijke keuze is et ook weer nie. Hou je van onwijs veel damage uitdele en van dat stealth gedoe? Neem dan een rogue. Nadeel van rogue's is dat ze alleen leather armor kunne drage waardoor ze nie zoveel damage kune absobere als wariors. Wariors kunne ook veel damage uitdele maar nie zoveel als rogue's. Wel kunne ze uitstekend tanke omdat ze shield en mail en plate armor kunne drage. Zoals je ziet, is et gwn een kwestie van smaak. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik weet dat maar ik heb geen zin om een van beide te zijn en straks verslagen te worden zeg gewoon aub welke jij zou kiezen en waarom? Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 ok, Ik heb zelf een lvl 40 warior nou, omdat ik het gwn heel fijn vind , warior kunne heel veel damage uitdele en absorbere. Maar rogue's zien er wel veel cooler uit. En ze hebbe veel leuke abilities, zoals sprint en stun attack. Hou je van pvp en wil je snel wegvluchte als je wordt afgemakt? Neem dan een rogue. Hou je gwn van pve zoals ik en wil je veel dungeons doen? Neem dan een warior zou ik zeggen. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Kunnen Rogues dan niet in dungeons? Is het waar dat Rogues de eerste staan op lijsten? Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Rogue's kunne wel in dungeons maar als er veel enemys op je afkome word je meestal snel afgemaakt omdat je zo weinig damage kan absorbere, en ik weet nie of rogues op nr1 staan. Ik d8 dat je al een wow char had Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Ik ben net begonnen met Rogue. Nog meer tips adviesen? Ik vraag dit omdat Warriors altijd zo zeggen dat ze Rogues slachten. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Muay Thai Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Lol, das bullshit, Ik word meestal door rogues gekilld omdat ze me stunne Nog een tip: neem skinning en leatherworking, kan je lekker zelf goeie armor make. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Oke ik zie dat Youp ook erbij komt en bedankt voor je tip echt super. Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Graag gedaan, en nog iets: heb je nog meer characters of is dit je eerste? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dit is mijn eerste en Rogues vind ik heel gaaf Reageren
Rayman800 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ok, veel plezier, ik ga nou ook lekker wowen Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Nog meer comments of tips? Reageren
Youp Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ja.. Gebruik je talents goed, ga niet onnozel spenden van je talentspoints. Krijg een dagger en zet die in je main hand. Dan kan je backstabben en ambushen. --> Zorg dan ook dat je je talenpoints zo spend dat je backstabcrit en ambushcrit krijgt. En verder zullen er nog wel een paar dingen zijn, maar die weet ik niet zo. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Dus het is gewoon bullshit dat Warriors de sterkste zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.