Jump to content

WoW poll: Warrior of Rogue?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

warrior heeft enorm veel health ze kunnen het beste armor(plate) dragen net als paladin als ze tanken is hun dps erg laag en met talents kan de dps wat opgekrikt worden maar warrior is erg gear afhankelijk al pwnt ie op lv40 op lv70 met goede gear is ie in verhouding veel sterker ze kunnen tevens alle wapens gebruiken behalve wand

rogues hebben gemiddeld armour en een enorm dps verder weet ik niet enorm veel van rogues behalve als in een dungeon de warrior dood is de rogue nee gaat

maja wow verveelde en nu spel ik lotro :puh:

Bewerkt: door dynastus
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

11

• Rayman800

10

• Youp

9

• Big-Bear

2

Top Posters In This Topic

Mijn voorkeur gaat naar een warrior. Heb er zelf 1 en ze kunnen hogere monsters aan omdat ze zoveel life hebben. Natuurlijk pwnt een rogue een warrior gemakkelijk als je er goed mee overweg kan.

EDIT: Je kan mssch een druid worden? Die kunnen zich transformen in een soort rogue en warrior :D

Bewerkt: door moechy
Mijn voorkeur gaat naar een warrior. Heb er zelf 1 en ze kunnen hogere monsters aan omdat ze zoveel life hebben. Natuurlijk pwnt een rogue een warrior gemakkelijk als je er goed mee overweg kan.

EDIT: Je kan mssch een druid worden? Die kunnen zich transformen in een soort rogue en warrior :D

Prot warrior die z'n character kan spelen wint wel van een rogue die z'n character kan spelen. En het is echt niet zo dat ze 'hogere' monsters aankunnen. Aangezien ze nog steeds een lagere dps hebben als dps. Je kan ook zeggen dat een mage/hunter hogere monsters aankan omdat ze kunnen kiten. Enzovoorts enzovoorts..

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Nadeel/Voordeel van een warrior is dat men je bijna alleen in een raid zal nemen als tank. Tank = een char die alle mobs op zich neemt.

Geplaatst:
Nadeel/Voordeel van een warrior is dat men je bijna alleen in een raid zal nemen als tank. Tank = een char die alle mobs op zich neemt.

Lul niet uit je nek man. Je hebt genoeg ontzettend goede fury warriors; en tanks nemen nooit in een raid alle mobs op zich. Daarom is er een MT en een OT.. (Maintank, off-tank). Volgens mij heb je amper ooit geraid..

Hangt er echt van af wat je doel is met beide chars pvp of pve; en dan komt het uit op persoonlijke keuze.

Ik heb zelf een 70 warrior, met geraid als fury (2H gaat ook maar word niet zo heel veel toegelaten in guilds) was enorm leuk kan je redelijk zwaar dmg mee dealen. Maar rogues out dmgen betwijfel ik mss in sommige gevallen.

Ben ook een tijdje fury geweest in pvp maar dat gaan iets minder goed tenzij je goeie gear hebt en de MS debuff is echt een voordeel zeker voor disc priests en resto druids die je outhealen als fury.

Momenteel speel ik enkel pvp met men warrior die nu al lang MS gespecced is. Rogues in 1v1 zou ik zeggen is redelijk makkelijk om te winnen ervan maar hangt allemaal af van hoe je speelt etc, enkel shadowstep rogues are pretty nasty en ook hun cheat death.

Rogues zijn dan ook weer leuk om mee te spelen maar hangt allemaal af van je persoonlijke voorkeur;

Vind je het leuk om mensen te stunnen te blinden en in stealth te gaan en om veel dmg te doen in raids moet je zeker een rogue nemen.

Rogue hebben smerige spells zoals die Clos = Cloak of shadow tegen caster te gebruike zodat ze geen dmg meer nemen voor enkele seconden, blind om te bandagen of whatever en te kunnen gaan lopen met sprint of Vanish.

Ik zou ook graag een rogue hebben puur om mensen te klote in stealth lijkt me gewoon griezelig als er mensen naast je lopen zonder je ze hebt opgemerkt en dan vervolgens in hun rug wat steken te geven. Voor ganking en hun stuns en al de andere rim ram ;).

Momenteel laat ik het raiden over aan me Mage ^_^

Bewerkt: door Draycott
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Rogue FTW!!! ik vind rogue echt het fijnste spelen.. eigenlijk kun je als rogue de meeste quests wel in je eentje af.. langs de meeste dingen kun je in stealth wel langs sneaken..

Mijn advies (wat ik zelf het fijnste vind bij rogue) al je punten gebruiken in 3e talent tree (subtility volgesmij) probeer als rogue in pvp zo veel mogelijk te stunnen is echt heel erg handig. zorg dat je als professions alchemy en herbalism hebt zodat je een bepaalde plant kunt plukken die je nodig hebt voor vanish..

Ja en verder moet je zelf alles maar ontdekken.. dit zijn iig de punten waar ik nu zo snel ff. opkom. ^_^

maar wat ik personlijk de 2 fijnste classes vind zijn rogue en warlock. allebei chille damage dealers :D

• 1 maand later...

Rogue vindt ik persoonlijk een gruwelijke klasse, ook omdat ik zelf een level 70 rogue heb met Merciless spul.. leuk voor in pvp enzo.

Toch wordt ik wel vaak ingemaakt door 2H Arms warriors met hun vieze mace stuns.. daarbovenop hebben ze vaak ook nog een Stormherald (Mace expert blacksmith ofzo, iig een crafted mace) die je stunt voor 4-6 seconden.. ook doen warriors dikke dmg als je ze perongeluk lostlaat tijdens een stunlock. (Zo heb ik zelf een 7k execute op me gehad, en een leuke 5.6k mortal strike..)

Maar warriors zijn en blijven moeilijk dood te maken als rogue.. heb er zelf nog altijd moeite mee, zelfde geldt voor priests en druids (outhealing >_<)

Verder is de keuze aan jou, 't ligt er ook aan hoe goed je je klasse kent, hoe langer je een warrior speelt hoe beter je wordt, maar het draait allemaal om skill. Tuurlijk kan een rogue een warrior inmaken, 1v1, maar je wil niet weten hoe moeilijk het is (voor mij.)

Ben zelf ook een keer ge 1 hit door een Retri pala in arena.. hammer of justice, en toen gebeurde er iets (geen idee eigenlijk wat het was) en ik was dood... in 2 seconden was ik dood (10k hp weg) hij had iig windury vanwege zn arena partner (een shammy, dus.) maar retri pala's kunnen ook heel sterk zijn, maar lame (bubble!) en warrior heb je skill nodig voor pvp, rogue is meer gewoon... mja, weetniet, maar het is zo makkelijk :puh:

Ben zelf ook bezig met n warrior.. is nu level 25 ofzo, best leuk. Maar rogues blijf ik het leukste vinden vanwege al dat sneaky gedoe enzo :)

Heb hier ook nog een filmpje van de beste en sterkste warrior ooit, toen level 60 de cap was.

Pat, Rank 14 Warrior. (Hij speelt veel fragmenten met recklessness)

Nog zo'n warrior maar dan op level 70:

Bewerkt: door Roxx0rz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...