Jump to content

GTA III Voices


DB10

Recommended Posts

Eej,

Ik heb GTA III, maar waar staan de stemmen van de personen in de missiefilmpjes. Die wil ik namelijk in de GTA Liberty City mod hebben. Alvast bedankt ;)

Dan verwijs ik je door naar deze pagina. Scroll een beetje naar onder en daar staan alle voice-actors :)

EDIT@Lantyz: Alweer wat slimmer :engel:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt de vraagstelling verkeerd begrepen hier. De topicstarter wil denk ik weten wat ie de geluidsbestanden kan vinden met de tekst die je hoort tijdens missiefilmpjes, en dus niet hoe de mensen heten die ze hebben ingesproken.

Alle geluiden kun je vinden in de audio map in je GTA3 folder. Meestal is dit iets van

C/Program Files/Rockstar Games/GTA3/audio/

In deze map staan 195 geluidsbestanden; succes met zoeken. De naam verwijst meestal naar de missie waarin ze voorkomen of naar de naam van de persoon. 'yd_ph3' zal dus bij dezelfde missie of persoon horen als 'yd_ph4'

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt de vraagstelling verkeerd begrepen hier. De topicstarter wil denk ik weten wat ie de geluidsbestanden kan vinden met de tekst die je hoort tijdens missiefilmpjes, en dus niet hoe de mensen heten die ze hebben ingesproken.

Alle geluiden kun je vinden in de audio map in je GTA3 folder. Meestal is dit iets van

C/Program Files/Rockstar Games/GTA3/audio/

In deze map staan 195 geluidsbestanden; succes met zoeken. De naam verwijst meestal naar de missie waarin ze voorkomen of naar de naam van de persoon. 'yd_ph3' zal dus bij dezelfde missie of persoon horen als 'yd_ph4'

Ja dat bedoel ik bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lees voortaan ook even de rest van het topic door

(of in ieder geval de belangrijkste posts bij supergrote topics zoals beschreven in de forumregels)

en dan zou je erachter gekomen zijn dat deze vraag reeds is beantwoord en opgelost.

Bovendien interpreteer je de vraag nog incorrect ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...