Klokkie89 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) heeft op de Tokyo Game Show aangekondigd dat de draadloze DUALSHOCK®3-controller eraan komt. Dit is een nieuwe controller voor PLAYSTATION 3 mét trilfunctie. De nieuwe DUALSHOCK 3 behoudt dan wel het klassieke ontwerp en de functies van de draadloze SIXAXIS-controller, maar voegt aan het huidige, bijzonder realistische en bewegingsgevoelige systeem een trilfunctie toe die ervoor zorgt dat je nu nog meer in je games kunt opgaan. SCEI heeft ook aangekondigd dat een aantal PS3-games de nieuwe DUALSHOCK 3 nu al ondersteunen en dat andere games, zoals MotorStorm, Resistance: Fall of Man en Warhawk, door middel van een software-update met de nieuwe controller compatibel zullen zijn. Lees verder voor een volledige lijst met games die over de nieuwe feature beschikken. (Bron: Playstation.nl Wat vinden jullie, nodig of niet?? Edit: ps. kan iemand ff de titel aanpassen, staat een beetje raar zo Bewerkt: 4 oktober 2007 door Klokkie89 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Van mij hoeft het topic niet op slot. Ik wist al een tijdje dat er een dualshock controller aan het komen is, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het nog niet wisten. Ik mis de dualshock zelf helemaal niet in de playstation, de ps3 is mijn eerste console en dus ik ben niet beter gewend. Mij lijkt het dat de batterij duur alleen maar erop achteruit gaat. Ik ga dus niet direct die nieuwe controller kopen. Reageren
M4X Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Leuk nieuws, maar dit was al een tijdje bekend. Het gerucht ging al heel lang, en een tijdje geleden is het bevestigd. Dat was ook al gepost in het 'Grote Playstation 3 topic'. Helaas.. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 wist dat het oud nieuws was idd. Stond 26 september bij het bericht Mara ik dacht dat het wel een nieuwtje was voor hier en nu heb er maar een apart onderwerp voor gemaakt zodat andere het ook al weten en reageren kunnen Reageren
thug Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 die gaat iets zwaarder wegen dan de gewone sixas controller omdat er een tril functie bij komt Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 nooit geweten wat er leuk was aan een trilfuctie vondt het zwaar irritant maar mischien leuk voor de meiden Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Opzich is het niet echt raar dat ze tóch een nieuwe DualShock maken, veel gamers (waaronder ik) vonden het missen van de trilfunctie in de controllers wel jammer. Het is net iets realistischer en kan ook als handig hulpmiddel werken dus het is denk ik wel een slimme zet door nieuwe DualShocks te maken. Maar ergens denk ik dat ze die dan weer voor een hogere prijs als de normale gaan verkopen en niet standaart erbij. Maar we zullen zien Greetz Reageren
thug Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 nooit geweten wat er leuk was aan een trilfuctie vondt het zwaar irritant maar mischien leuk voor de meiden inderdaad Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Rumble is last-gen en daarom hebben wij het niet toegevoegd aan de PS3. Waarom nu wel dan SONY? Eerst vonden jullie het overbodig en last-gen. Anyway, dit maakt het voor mij weer aantrekkelijker om een PS3 te kopen. Maar eerst even sparen want ik heb net een laptop á 950 euro gekocht. Ik hoorde ook dat er binnenkort een goedkopere versie met 40 GB HDD komt voor 399 euro dus dan wordt hij het eindelijk waard voor mij om te kopen. Zeker met games als WarHawk e.d. Dit betekent dus dat SONY wel naar de klant luistert. Die PS3 komt er bij mij zeker in! Groetjes, Boris H. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) nooit geweten wat er leuk was aan een trilfuctie vondt het zwaar irritant maar mischien leuk voor de meiden LOL Ik snap ook niet het voordeel, het verminderd je batteritijd en je controller is een stuk zwaarder. Misschien voor gamers die dualshock bij het spel vinden horen. Die nieuwe controller gaat zeker 50 euro kosten, voor 10 euro heb ik een ps2 controller gekocht + voor 5 euro convertor. Totaal 15 euro en je hebt ook dualshock. Ik heb hem alleen als 2de controller gekocht, niet voor de dualshock. @hierboven verstandig besluit Boris H. zeker over een jaar zullen er een heel aantal goede ps3 exclusives op de markt zijn waat de ps3 het kopen waard maakt. Ook denk ik dat de 399 euro versie voor een grote verkoopboost zal gaan zorgen. Ik ken wel meerdere mensen die op een prijsverlaging wachten. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Gta-killer Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Waarom dat fijn is? Omdat het het gevoel geeft dat je wat meer zelf in het spel zit, je voeld nu mee. Ik vond het altijd heel lekker spelen op de PlayStation 2. Alhoewel ik het niet op de 3 heb gemist vind ik het wel een goede toevoeging. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hij kont, hij kont, die lieve goede dualshock. Nouja fijn, ik hoef 'm niet. Dat getril in mn klauwen word ik altijd een beetje naar van. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 haha jah ik denk probeer een nieuw woord te verzinnen Zelf vindt ik zo`n dualschock beetje overbodig. Dan zit je de hele tijd van de stoel te trillen dass niet de bedoeling natuurlijk Reageren
Black Force Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ja, ik hoorde het ook vet, ik ga gelijk die controller kopen, is wel een leuke toevoeging aan de games, maar dat ik het nu echt mis, nee niet echt eigelijk Greetz, Black Force Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Schandalig niet? Ik vind het eg niet normaal wat willen ze nou. Ik heb zelf ps3 met twee sixaxis controller en ik ben niet van plan om die troep te kopen dit kan je vergelijken met: je speelt op een ps2 met een ps1 controller(ps1 controller is knaake) Dus ik ben tegen dat ding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.