ASPHALT Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Schandalig niet?Ik vind het eg niet normaal wat willen ze nou. Ik heb zelf ps3 met twee sixaxis controller en ik ben niet van plan om die troep te kopen dit kan je vergelijken met: je speelt op een ps2 met een ps1 controller(ps1 controller is knaake) Dus ik ben tegen dat ding. Niet dat ik je echt snap maar het is gewoon een SIXAXIS maar dan met rumble functie. Dat betekent dat je schokjes krijgt bij sommige gebeurtenissen. Bijvoorbeeld als je tegen een wand smakt ofzo. En nu nog beter dan bij de PlayStation 2: Meerdere soorten. Dus korte, lange, hevige, licht, etc. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Schandalig niet?Ik vind het eg niet normaal wat willen ze nou. Ik heb zelf ps3 met twee sixaxis controller en ik ben niet van plan om die troep te kopen dit kan je vergelijken met: je speelt op een ps2 met een ps1 controller(ps1 controller is knaake) Dus ik ben tegen dat ding. Niet dat ik je echt snap maar het is gewoon een SIXAXIS maar dan met rumble functie. Dat betekent dat je schokjes krijgt bij sommige gebeurtenissen. Bijvoorbeeld als je tegen een wand smakt ofzo. En nu nog beter dan bij de PlayStation 2: Meerdere soorten. Dus korte, lange, hevige, licht, etc. Ja misschien heb je ook wel gelijk maar tot nu toe lijkt eht me niks geef toe wat willen ze nou? Tot nu toe ben ik er nog niet zo positief over maar misschien word het nog wat. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Zat er nog eens over na te denken. Maar als je bij die controller én de SIXAXIS aanhebt én de rumble, dan beweegt die controler tog door het trillen?? gaat dan niet de SIXAXIS reageren?? Dat is volgens mij zwaar irritant. :S Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Zat er nog eens over na te denken. Maar als je bij die controller én de SIXAXIS aanhebt én de rumble, dan beweegt die controler tog door het trillen?? gaat dan niet de SIXAXIS reageren?? Dat is volgens mij zwaar irritant. :S Rumble zal niet zo'n geen hevige schokken gaan geven dat je in je stoel zit te shaken, dus dat zal wel meevallen. Het zal de controller dus niet zo hard laten gaan bewegen dat de motion sensor erop reageert. Overigens is de SIX-A-XIS de controller, de motionsensor reageert op bewegingen. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Zat er nog eens over na te denken. Maar als je bij die controller én de SIXAXIS aanhebt én de rumble, dan beweegt die controler tog door het trillen?? gaat dan niet de SIXAXIS reageren?? Dat is volgens mij zwaar irritant. :S Rumble zal niet zo'n geen hevige schokken gaan geven dat je in je stoel zit te shaken, dus dat zal wel meevallen. Het zal de controller dus niet zo hard laten gaan bewegen dat de motion sensor erop reageert. Overigens is de SIX-A-XIS de controller, de motionsensor reageert op bewegingen. Ik weet wat het is, heb er zelf ook een Maar ik bedoelde met "aanhebt" meer dat je het bij een aantal games ook uit kunt schakelen Begrijp ook wel dat die SIXAXIS daar niet op reageert maar ik bedacht het me laatst, het was meer bedoeld zovan "wat als" Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 in ieder geval hoop ik wel dat GTA IV hier gebruik van gaat maken. Reageren
Black Force Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 in ieder geval hoop ik wel dat GTA IV hier gebruik van gaat maken. ik denk het vast wel Reageren
pilot Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) in ieder geval hoop ik wel dat GTA IV hier gebruik van gaat maken. ik denk het vast wel Ja, ik geloof van wel, want een gamemagazine was bij Rockstar Games op bezoek geweest(was een van de eerste feiten geloof ik) en had in hun blad geschreven dat je bij elke stap een trilling zou voelen en dan denk ik ook dat er dan ook trillingen zijn als er op je geschoten word(lichte trilling) en als je ergens tegen aan botst(zware trilling). Bewerkt: 30 oktober 2007 door pilot Reageren
philip14 Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 in ieder geval hoop ik wel dat GTA IV hier gebruik van gaat maken. ik denk het vast wel Ja, ik geloof van wel, want een gamemagazine was bij Rockstar Games op bezoek geweest(was een van de eerste feiten geloof ik) en had in hun blad geschreven dat je bij elke stap een trilling zou voelen en dan denk ik ook dat er dan ook trillingen zijn als er op je geschoten word(lichte trilling) en als je ergens tegen aan botst(zware trilling). ik zag laatst ergens een lijst met spellen die de dualshock 3 gaan hebben. GTA IV stondt er volgens mij niet bij Reageren
pilot Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 in ieder geval hoop ik wel dat GTA IV hier gebruik van gaat maken. ik denk het vast wel Ja, ik geloof van wel, want een gamemagazine was bij Rockstar Games op bezoek geweest(was een van de eerste feiten geloof ik) en had in hun blad geschreven dat je bij elke stap een trilling zou voelen en dan denk ik ook dat er dan ook trillingen zijn als er op je geschoten word(lichte trilling) en als je ergens tegen aan botst(zware trilling). ik zag laatst ergens een lijst met spellen die de dualshock 3 gaan hebben. GTA IV stondt er volgens mij niet bij Dan hebben hun het nog niet gehoord. Reageren
thug Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Hij kont, hij kont, die lieve goede dualshock. Nouja fijn, ik hoef 'm niet. Dat getril in mn klauwen word ik altijd een beetje naar van. de kont is al eeuwen uit Reageren
Boris H. Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik las ook dat er een update komt/is voor Motorstorm waardoor hij Dualshock3 ondersteunt! Dit betekent dus dat ze voor alle games die al uit zijn de Dualshock3 kunnen toevoegen. Reageren
Black Force Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 jah klopt, ik heb die update voor motorstorm al. Alleen heb ik de dualshock3 controller nog niet, jammer. Greetz, Black Force Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Als ie uit is dan sta ik als een van de eerste in de rij maar ik ga 'm niet uit Japan importen. Dat is nou weer net over te top Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Mooi Sony had het zowiezo bij de oude controllers moeten houden want ik vind de Sixaxis maar niks Maar wordt hij ook zo licht als de Sixaxis? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.