Gta-killer Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik ga zeker geen dualshock controller kopen. De ps3 is me eerste console dus heb nog nooit rumble in me controller gehad en mis het dus ook niet bij de ps3. Ik vind het juist de nadelen hebben dat de controller zwaardere wordt en dat de batterij veel korter mee gaat. En als ik eens wil aanvoelen hoe de shocken in een spel werken dan gebruik ik wel mijn 2de controller (een ps2 controller die met een usb verloopstuk vast zit. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Mooi Sony had het zowiezo bij de oude controllers moeten houden want ik vind de Sixaxis maar niks Maar wordt hij ook zo licht als de Sixaxis? Hij zal zeker wel zwaarder worden, Denk niet dat ie net zo zwaar is als de Dualschock 2, maar hij zal toch zwaarder worden Reageren
philip14 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Plaatje Bewerkt: 12 november 2007 door philip14 Reageren
pilot Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Plaatje Bij komt het plaatje niet Philip. EDIT: Gefixt. Bewerkt: 13 november 2007 door pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.