Jump to content

Firefox

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo beste......

Ik wil graag Firefox op me PC alleen ik heb een paar vragen:

1: Kan je get gewoon naast IE gebruikt woorden? Dat bijv: als je FF heb geinstaleerd dat IE het opeens niet meer doet?

2: Is het veiliger?

3: Kan je er wel alle websites mee bezoeken zoals: Runescape, GTAforum.nl :puh:, Mijn eigen site?

Dit was het tot nu toe :D.

Ik heb al verschillende topics gelezen maar die waren niet echt naar wens.

Alvast bedankt :tu: .

MVG,

-Omar-

Geplaatst:
Hallo beste......

Ik wil graag Firefox op me PC alleen ik heb een paar vragen:

1: Kan je get gewoon naast IE gebruikt woorden? Dat bijv: als je FF heb geinstaleerd dat IE het opeens niet meer doet?

2: Is het veiliger?

3: Kan je er wel alle websites mee bezoeken zoals: Runescape, GTAforum.nl :puh:, Mijn eigen site?

Dit was het tot nu toe :D.

Ik heb al verschillende topics gelezen maar die waren niet echt naar wens.

Alvast bedankt :tu: .

MVG,

-Omar-

1: Ja, je kan ze alletwee gebruiken :Y.

2: Dat is volgens mij ongeveer hetzelfde...

3: Ja, sterker nog: Ik kan dankzij Firefox posts posten op het GTAForum :Y. Alles werkt goed :)

Geplaatst:

Verder is FF gebruiks vriendelijker dan IE, geen irritante pop ups van heeft u de cookies bla bla dit gezien enzo. Als FF een pop up blokkeert zie je dat onder je 'tabbladen'. Dan kan je zelf instellen, als je norton op de computer hebt, staat er niet zo irritant van: Fraude controle is ingeschakeld. Verder vind ik de layout mooier ;) Maarja dat is mijn mening.

Geplaatst:

Je kan inderdaad FireFox gewoon naast Internet Explorer gebruiken, ik heb het ook.. Nadat je FireFox geïnstalleerd hebt krijg je de vraag of je FireFox als "Standaard Internet Browser" wilt instellen. Dat houdt in dat FireFox bijvoorbeeld gebruikt wordt als je een op een link klikt in een mailtje ofzo. Bovendien krijg je dan een snelkoppeling van FireFox in menu Start in plaats van Internet Explorer. In die situatie krijg je tijdens het openen van Internet Explorer een melding dat het niet de standaard browser is en of je dat wilt veranderen. Maar dat kan je gewoon wegklikken door voor "nee" te kiezen..

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om FireFox niet als standaard browser in te stellen, maar dan zal je bij het openen van FireFox een melding krijgen dat het niet de standaard browser is.

Ik heb zelf FireFox als standaard browser ingesteld, en gebruik Internet Explorer alleen nog als ik iets van de site van Microsoft wil downloaden. Heeft met validatie te maken, en daarmee gaat het downloaden van bestanden bij Microsoft eenvoudiger..

Let er wel op dat FireFox meer geheugen gebruikt dan Internet Explorer, maar daarvoor werkt FireFox sneller dan Internet Explorer. Verder moet ik toegeven dat ik niet veel verschil merk tussen FireFox 2 en de nieuwste Internet Explorer.

Gelijk even verplaatst naar Software. ;)

Geplaatst:

Een van de meest belangrijke voordelen van FireFox voor mij, is dat het een fatsoenlijk "BACK" functie heeft.

En daarmee bedoel ik, dat als je terugbladerd door je browse geschiedenis, dat hij niet alleen de pagina's laat zien, maar als daar "edit"-schermen tussen zitten (b.v. van een post of PM), dan krijg je ook de tekst te zien, zoals je hem toen aan het editen was.

Dit heeft al meer dan eens m'n dag gered, als door een of andere fout de inhoud van een post verdween nadat ik het verstuurd had.

Geplaatst:

Firefox werkt inderdaad ook lekker. Vooral met de snelle plugins die je kan downloaden.

Het enigste nadeel is dat bij mijn in firefox filmpjes haperend worden afgespeeld. Dus filmpjes kijk ik nog via IE.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...