Jump to content

Opstarten van sa lukt niet altijd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

Ik heb de laatste tijd heel vaak als ik Gta Sa opstart dat ik deze melding krijg: Original disc could not be found or authenticated. Ik snap het zelf niet helemaal maar ik heb Sa legaal gekocht in 2004. Nou zitten er wel lichte krasjes op van die onhandige hoes/boekje waar hij in zit.. (heb hem de laatste tijd in een cd-hoes) maar ik kan hem verder wel gewoon instaleren. Meestal moet ik de cd anders in mijn dvd leggen en dan wilt hij nog wel opstarten...

Geplaatst:

Je hebt de PC-versie van GTA: San Andreas in 2004 gekocht? Dat vind ik aardig knap, aangezien het spel pas in juni 2005 voor de PC gereleased werd.

Dan het probleem: Je krijgt deze melding, als ik het goed begrijp, alleen als je hem in de CD-rom speler stopt? Dat is op zich best logisch, aangezien de GTA: SA-disc een DVD-rom is. :puh:

Geplaatst:

Ik had dit ook, terwijl ik hem wel netjes heb geïnstalleerd met een legale versie. Hij deed het na een tijdje niet meer. Je kunt Deamon Tools eens proberen, dat zorgt voor een 'virtuele cd', zodat het spel denkt dat de cd erin zit. Dit is geen crack ofzo. KLIK. Het is gewoon legale software :)

Geplaatst: (bewerkt)
Probeer dit eens, misschien dat het bij jou ook helpt.

Ik zag staan dat het gaat om versie 2? Ik heb namelijk Gta sa versie 1.0

Ik had dit ook, terwijl ik hem wel netjes heb geïnstalleerd met een legale versie. Hij deed het na een tijdje niet meer. Je kunt Deamon Tools eens proberen, dat zorgt voor een 'virtuele cd', zodat het spel denkt dat de cd erin zit. Dit is geen crack ofzo. KLIK. Het is gewoon legale software :)

Welke link moet ik daar precies downloaden?

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...