Jump to content

Probleem met missie "The Party"

Bridgeman

Recommended Posts

Hey,

ik speelde GTA VC met de ultimate trainer, en ik was bij de missie "The Party". Toen ik die 3 koks had omgelegd en bij Lance in de wagen stapte ging het nog goed, maar dan komt er onder in het sherm te staan: "Drive to Ammunation." En op dat moment loopt ie vast en kan ik hem nog heel moeilijk afsluiten. Ik heb vanmiddag de originele versie gekocht, by the way. Weet iemand of het aan de trainer ligt? En zo ja, wat kan ik er aan doen? Ik heb het nog niet geprobeerd zonder.

Delen op andere websites

Hey man, dat missie heet niet ''The Party''. ;)

Bij ''The Party'' moet je Mercedes brengen naar de Pole Position. En die missie met Lance...Tja dan denk ik toch wel dat het aan de Trainer ligt. Je moet het denk ik verwijderen. Waarom speel jij met cheats, dan kan je GTA VC niet voor 100% uitspelen maar voor 99%! ;)

Of kan het misschien wel met de Trainer dat je 100% uitgespeeld hebt?

Nou...Ik vind cheats gebruiken saai. If you ussing cheats then you'r weak!

Ik ga nu even vuurwerk afsteken. B)

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!! B) B) B)

Spijkertje,

[VUURWERK YEAH]

Bewerkt: door spijkertje
Delen op andere websites

Sorry ik bedoelde niet the party maar die daarna :huh: anyways ik heb het al opgelost, ik heb de auto met lance erin kapot geschoten zodat ik de missie opnieuw moest doen, en de 2e keer deed ie het wel. Btw, een trainer kan je spel niet beinvloeden, alleen cheats. B)

Delen op andere websites

Ik weet al waar dat aan ligt, ik heb dat probleem zelf namelijk ook gehad en ik heb geen trainer. Als je die missie ga doen moet je het spel even op Engels zetten ipv dat je de Nederlandse mod gebruik. In de rest van het spel blijf je dit houden totdat je het spel uitgespeeld hebt, dan kan je em wel weer terugzetten in Nederlands, eerder niet omdat het spel dan vastloopt.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

wat kan je dan niet uitspelen als je codes gebruikt? ik gebruik ze alleen in geval van nood, bijv. in een ambulance missie waar ik heel ver in ben en dat dan mn auto in de fik vliegt, maar mn criminal rating zit boven 5500

Delen op andere websites

Je kan alle missies wel doen, en je kunt alles doen wat je normaal ook kunt doen om op 100% te komen, maar volgensmij als je codes geactiveerd hebt zoals een auto of dat mensen ruzie met elkaar maken of vliegende auto's/boten, en je sla het spel dán op dan kan je het niet meer uitspelen. Ik heb het probleem zelf nog niet bij de hand gehad ook al omdat ik nog nooit op 100% ben gekomen.

Delen op andere websites

Wat raar!! :blink:

Ik speelde de eerste keer met cheats, toen ik GTA:VC uitgespeelt had met cheats, ben ik opnieuw begonnen zonder cheats.

Ik kwam missie's tekort die ik met cheats nooit had gedaan! :o

Bewerkt: door spijkertje
Delen op andere websites

• 2 weken later...
Das raar, welke missies onbreken er dan

De missie van Cortez dat ik iemand moet killen die boven zo'n gebouw is met 2 bodyguards. Hij was gelukkig wel makkelijk!

-Niemand post bijna meer és was op de GTA:VC missie hulp subforum hé-

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...