Jump to content

Probleem met missie "The Party"


Bridgeman

Recommended Posts

Ik geloof dat jij een trainer bedoelt, de trailers zijn volgensmij gewoon filmpjes waarmee het spel wordt "gebracht". Aan de trainer ligt het niet, anders waren er wel meer klachten over gekomen en ik heb zelf de missie ook gedaan met de trainer en... geen problemen.

-Spijker-

De missie van Cortez dat ik iemand moet killen die boven zo'n gebouw is met 2 bodyguards. Hij was gelukkig wel makkelijk!

Maar dat is de eerste missie van Cortez, als jij dus dat telefoontje van Cortez gekregen had moest je meteen de missie Mall Shootout gaan doen, want dát is de 2e missies van Cortez.?

Lantyz

Nee, maar hier zijn mods voor. Deze mods hebben alleen wat kleine bugs, waardoor het verstandig is om eerst GTA VC uit te spelen voor je de mod instaleert.

Die bugs worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat er met de GTAtexteditor (te downloaden op gtagames.nl) dingen te gaan veranderen die absoluut níét veranderd mogen worden. Ik heb hem nu zelf ook en als je teksten wilt wijzigen waar veranderbare nummers in staan zoals knoppen voor een bepaald commando of een tijd voor een race die elke keer weer anders is. Als je díé ga veranderen wordt er in de editor al gewaarschuwd dat het spel vast zal lopen als dát dan getoond moet worden. Daardoor loopt het spel vast. Je kunt natuurlijk zélf ook een nederlandse vertaling van het spel gaan maken, alleen duurt het verschrikkelijk lang want je moet 4808 teksten vertalen/veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedoel je die missie met die kettingzaag? Nog een vraag: GTA VC doet het niet meer. Hij doet het totdat je dat laadbalkje aan het begin krijgt, kan dit met die vertaal mod te maken kunnen hebben?

Edit: probleem opgelost :)

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...