joman Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Hallo beste mensen!!! Ik ben bezig om een auto te maken. (vervanging voor de sweeper) Een 45 km autootje. Voor degene die niet weten wat dit is : klik Ik ben bijna klaar met het model en ik moet nu nog de handling hebben: * Hij moet dezelfde snelheid hebben als de sweeper * Geen extra's (nitro, hydraulics etc) * Hij moet makkelijk uit de bocht gaan. (dus snel reageren, maar ook weer niet TE snel. Hij moet goed bestuurbaar zijn) Als iemand anders nog iets typisch voor een 45 km wagentje vind en het in de handling met deze punten kan zetten is dat ook goed. (moet je wel even erbij schrijven wat er dan bij is gekomen.) Alvast bedankt!!! Joman Bewerkt: 4 oktober 2007 door joman Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hoezo heb je de handling nodig? Het is de bedoeling dat als je die gaat wijzigen, je dat zelf doet; het is jouw mod he. Je kunt het ook gewoon bij de oude handlingregel van de Sweeper houden als je m net zo wil laten rijden. Wil je dit veranderen, probeer dan zelf gewoon in de handling.cfg aan de slag te gaan. Ctrl+F gewoon naar Sweeper en je vindt de regel. Er is een volledige legenda voor de getallen bijgesloten. Snap je dit niet, dan kun je altijd nog bijvoorbeeld hier kijken voor wat meer documentatie. Reageren
joman Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hoezo heb je de handling nodig? Het is de bedoeling dat als je die gaat wijzigen, je dat zelf doet; het is jouw mod he. Je kunt het ook gewoon bij de oude handlingregel van de Sweeper houden als je m net zo wil laten rijden. Wil je dit veranderen, probeer dan zelf gewoon in de handling.cfg aan de slag te gaan. Ctrl+F gewoon naar Sweeper en je vindt de regel. Er is een volledige legenda voor de getallen bijgesloten. Snap je dit niet, dan kun je altijd nog bijvoorbeeld hier kijken voor wat meer documentatie. OK bedankt voor je reactie. Ik zal kijken wat ik kan. Ik zal denk ik de mod ook binnenkort in de mod showroom posten. Groetjes Joman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.