dupree Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 ik vind de m60 toffer dan de minigun. de minigun hebben we al zo veel gehad en de m60 niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken want iedereen heeft tog zijn eigen mening wat betreft beste wapen ? En de m60 was er trouwens ook al in vice city. Bewerkt: 4 oktober 2007 door powerpats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 Even ter vergelijk: De minigun kwam voor in San Andreas, LCS en VCS. De M60 in Vice City en LCS. In VCS zat de M123 wat qua vuurkracht hetzelfde is. Alleen het uiterlijk verschilt. Dus dan krijg je 3 tegen 3. Dus de minigun is echt niet meer gebruikt. En je moet echt eens kappen met die nutteloze topics. Ik wil geen moderatorgedrag vertonen maar ik vind het gewoon storend, en dat mag ik toch zeker uiten. Je kan je mening over wapens, personages, auto's enzo gewoon kwijt in de daarvoor bestemde topics, de zoekfunctie is er niet voor niets. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik snap het nut van dit topic ook niet echt. Slotje dan maar? (ha, it's good to be back ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts