Jump to content

USB Bluetooth Stick

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Mensen,

Ik heb al 2 maanden een nieuw mobieltje. Met camera flitser en alles erop en eraan. Nou wil ik ook graag nieuwe ringtones. En als ik liedjes op mijn com heb staan. Zou ik die ook wel graag op mijn mobiel willen hebben. Dus toen dacht ik ik ga een USB Bluetooth Stick kopen. Nou heb ik maar 30 euro. Dus is mijn vraag is dit voldoende. Moet ik voor de rest nog ergens anders opletten.

MVG, Rullez

Geplaatst:

nee, ik heb er ook 1 gekocht voor 15 euro (kan zelfs nog goedkoper)

ik haalde hem uit de verpakking deed hem in de usb poort en hy deed het direct ^_^

ik kon zoo bestanden naar myn telefoon versturen

dus je hoeft niet nog op bepaalde dingen te letten :Y

groetjes

Geplaatst:

Ik denk dat het misschien handiger is om een originele usb stick erbij te kopen. De bestandsoverdracht via BlueTooth is niet erg snel.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik denk dat het misschien handiger is om een originele usb stick erbij te kopen. De bestandsoverdracht via BlueTooth is niet erg snel.

Het gaat mij erom dat ik het op mijn mobiel kan zetten. En via een normale kabel lukt dat niet.
Geplaatst: (bewerkt)

Het gaat mij erom dat ik het op mijn mobiel kan zetten. En via een normale kabel lukt dat niet.

Ik heb een Bluetooth Stickje van BlueSoleil. Werkt naar behoren :Y. Voor maar 10 euro :)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Voor 10 euro kan je al een Bluetooth usb-stick kopen voor je mobieltje. Vraag anders eens aan andere mensen die ook jouw mobieltje hebben, welke stick zij hebben gekocht. Of vraag het aan de verkoper in de winkel. Als je zoiets koopt in een telefoonwinkel heb je wel grotere kans dat de verkoper het weet, maar elders zijn ze meestal net wat goedkoper. Succes! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Voor 10 euro kan je al een Bluetooth usb-stick kopen voor je mobieltje. Vraag anders eens aan andere mensen die ook jouw mobieltje hebben, welke stick zij hebben gekocht. Of vraag het aan de verkoper in de winkel. Als je zoiets koopt in een telefoonwinkel heb je wel grotere kans dat de verkoper het weet, maar elders zijn ze meestal net wat goedkoper. Succes! :tu:

Bedankt voor de hulp. Maar zover ik weet heb je niet echt speciale merken voor bepaalde mobieltjes, want het zijn niet echt de merken bijv Nokia ofzoiets. Dus het lijkt mij dat een huppeldepup merk gewoon op mijn nokia past. :Y Maar toch heel erg bedankt voor je hulp.

Edit:Ik heb net 2e hands een stick gekocht van mijn broer. Jammer genoeg zonder cd. Maar ik heb de drivers legaal van internet gedownload. Dus ik kan lekker aan de slag.

Bewerkt: door Rullez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...