Verrity Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Gepland: 12 Oktober 2007 Wie van jullie gaat hem kopen? Het spel zal volledig in 3D zijn. De "echte" Soundtracks zitten ook bij de attracties (dat wordt dus gek worden...) En wat vinden de jullie van de game? Screenshots die bekend zijn: De ingang van de Vogelrok achtbaan. De Pagode Papier hier! Bewerkt: 4 oktober 2007 door Verrity Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Lijkt me een geweldig spel! Word zeker beter dan roller coaster tycoon! Maar kun je dan nu zelf een efteling maken? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik kan de plaatjes niet zien Maar ik denk dat hij niet zo goed wordt net zoals al bijna al die andere tycoon's Reageren
Verrity Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 (bewerkt) Als het goed is wel... Ik hoorde van een medewerker van Atari dat er meer attracties waren dan alleen die van de Efteling.. Weet iemand of de release nog steeds 12 Oktober is? EDIT: Er rust copyright op die onderste 2 volgens mij, moet ik even andere neerzetten.. Bewerkt: 4 oktober 2007 door Verrity Reageren
-eend- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nah, ga em niet kopen.. Geen zin in xD Ga me zuur gekregen geld niet uitgeven Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Kan je dan zelf wel achtbanen maken? Reageren
Verrity Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ja anders zou 't best wel saai zijn Reageren
Verrity Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Damn ik hoor net dat hij is uitgestelt naar voorjaar 2008 Het lijkt erop dat er (voor mij dan.) HELEMAAL geen goeie games meer uitkomen *snik.* Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Lijkt me wel grappig maar ik koop hem niet! Reageren
moechy Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 lijkt meer op een wannabe-rollercoaster tycoon.Srry maar niks kan tippen aan rollercoaster tycoon Reageren
gta-pilot Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 lijkt meer op een wannabe-rollercoaster tycoon.Srry maar niks kan tippen aan rollercoaster tycoon het spel is door de makers van RCT gemaakt @__@ Reageren
.Djanick Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 lijkt meer op een wannabe-rollercoaster tycoon.Srry maar niks kan tippen aan rollercoaster tycoon het spel is door de makers van RCT gemaakt @__@ pwnt zelf zou ik het spel niet kopen, downloaden? mwa nee houd niet meer zo van die attractie spellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.