Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Echt geen rates? :engel:

Vooruit Matey(O damn denktie nu) Dan ik Maar enzo :N .

1.1.1.1.1.1 Meer wil ik er niet voor geven. Uber lelijk :N

Hahah (Niemand lacht) Nu sirieus.

Opzicht mooie sig antonio.

Mooie render. En mooi Gebrushed. Ik vind de sig een lekker geheel hebben. De style past Lekker bij elkaar. Vooral dekleur versterking rond dat gasje(waarvan ik de naam kwijt ben) Past heel goed want je hebt er een duidelijk aandachts punt door Gemaakt. Logo van de game en je naam zijn goed. Want gemengt met de background maakt het wat. Maar warneer je ze vol op erin zou zetten lelijk. Jij hebt dus goed gehandelt.

8,75 Geef ik hiervoor.

Ik reng streng omdat jij een bekende gfx king ben in mijn ogen.

Ik Ga je geen tips geven. Jij weet wel hoe hetmoet. je hebt alleen jemomenten van super tot ultra goed zegma.

Geplaatst:
Echt geen rates? :engel:

Vooruit Matey(O damn denktie nu) Dan ik Maar enzo :N .

1.1.1.1.1.1 Meer wil ik er niet voor geven. Uber lelijk :N

Hahah (Niemand lacht) Nu sirieus.

Opzicht mooie sig antonio.

Mooie render. En mooi Gebrushed. Ik vind de sig een lekker geheel hebben. De style past Lekker bij elkaar. Vooral dekleur versterking rond dat gasje(waarvan ik de naam kwijt ben) Past heel goed want je hebt er een duidelijk aandachts punt door Gemaakt. Logo van de game en je naam zijn goed. Want gemengt met de background maakt het wat. Maar warneer je ze vol op erin zou zetten lelijk. Jij hebt dus goed gehandelt.

8,75 Geef ik hiervoor.

Ik reng streng omdat jij een bekende gfx king ben in mijn ogen.

Ik Ga je geen tips geven. Jij weet wel hoe hetmoet. je hebt alleen jemomenten van super tot ultra goed zegma.

Thnx voor je rate man! En bedankt voor complimenten :engel:

Geplaatst:

:dans: .antonio :dans:

ik moet zeggen dat ik je design erg mooi vind, *misschien omdat ik je altijd wel heb aangezien als 1 van de betere designers toen ik hier voor het eerst kwam ^_^?*

maargoed om verder te gaan, de bg vind ik mooi gedaan. past lekker bij de style van masterchief en de halo teken erin is gewoon toppie.

nu kom ik bij de "smudge/licht" effecten rondom master chief, dit zelf vind ik niet overal even mooi *rechter schouder vind ik ietsjes te fel* misschien dat je daar even met de burn tool kan spelen.

wat ik natuurlijk wel gewend van je ben geworden, je "onzichtbare" naam. ook al is die bijna onzichtbaar, ik zie wel dat hij een soort grijze kleur heeft en dit vind ik dan weer wel buiten de sign vallen :(

uiteindelijk kom je op een 8.2/10 uit :tu:

Geplaatst:
sotmhalo2lr1.png

En?

Hij is zeker niet lelijk. Hij is heel erg mooi. Je heb de juiste effecten toegevoegd en de juiste kleuren gebruikt. Het enige jammer is het Halo 3 teken. Die had mischien wat zichtbaarder gemogen. Voor de rest echt toppie.

85%

Geplaatst:
sotmhalo2lr1.png

En?

Ik dacht ik bump deze maar. Vind 'm erg mooi gemaakt. Effecten zijn erg mooi, en het logo is mooi in de sig geplaatst! 85/100

Geplaatst:

Het is zeker een mooie signature, die effecten zijn echt goed, en je hebt de juiste kleuren gebruikt die er echt bij horen. De lettertype vind ik ook wel goed, alleen niet zo duidelijk maar dat maakt niet zo veel uit. De render is ook heel mooi, die kleur past precies bij de signature. Maar het het mooiste vind ik die effecten en die kleuren. 9/8. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...