okidokidan Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hey mensen, ik heb een probleempje, ik heb net gta weer geinstalleerd op mijn pc, na het lange tijd niet te hebben gespeeld, maar nu krijg ik de volgende foutmelding A required security module can not be activated. This program can not be executed. geen idee wat ik moet doen om t op te lossen, hebben jullie miss een ideetje? groet Thomas Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Probleem is wellicht te verhelpen door de compatibiliteitsmodus op Windows 2000 te zetten. Dit kun je doen door met je rechtermuisknop op het .exe bestand van GTA te klikken (dit bestand is waarschijnlijk wel te vinden op je bureaublad). Klik er met je rechtermuisknop op en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad 'compatibiliteit' en zet hem daar dan op windows 2000. Ga tot slot naar 'toepassen' en sluit scherm. Probeer dan nog eens weer. Mocht je tevens nog programma's als Daemon Tools of Alcohol hebben, zet deze dan uit. Het kan namelijk zijn dat hij dan gaat zeuren (in verband met de beveiliging). Reageren
okidokidan Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 thnx, nu doet ie t weer, zo simpel, maar je moet t maar weten heel erg bedankt groet Thomas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.