Loki Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) Wie kan mij het verschil vertellen tussen VC en VCS? Ik heb me geregistreerd hier omdat ik gister LCS uitgespeeld heb en ik nu twijfel over VC, VCS, en San Andreas aan te schaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar San Andreas omdat ik VC er wat vreemd uit vind zien in vergelijking met LCS. >>> Door SummerBase: Hey Loki welkom op dit forum. Als je een vraag heb kun je die gewoon stellen, alleen moet je daar wel een eigen topic voor aan maken. Het is daarvoor wel aan te raden om de zoekmachine te gebruiken. Maar voor deze keer zal ik hem even splitten. Nogmaals, welkom en veel plezier. <<< Bewerkt: 5 oktober 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) Nou, VCS speelt zich in 1984 af en Vice City 1986. De missies zijn anders, de hoofdpersoon is anders. In VCS zitten dingen die niet in VC zitten. Vice City heeft andere graphics. Vice City Stories is voor de PSP (PS2) en VC voor de PS2, PC en Xbox. Moet ik nou nog meer noemen? Conclusie: Grote verschillen Nog meer vragen? Vraag maar raak Bewerkt: 5 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Je kan ze niet goed vergelijken met elkaar. Het ligt helemaal aan jouw welke je neemt, wat ze hebben allemaal plus en minpunten. San Andreas is het grootste, heeft de langste spelduur, en de meeste mogelijkheden. Een erg goede keuze dus, maar je moet ook een beetje van de sfeer houden. San Andreas is heel erg 'gangster', als je snapt wat ik bedoel. Als wat meer van een maffia sfeer houdt dan kan je beter geen San Andreas nemen, maar anders is San Andreas de beste keuze. Vice City is daarintegen meer 'maffia', en ook totaal anders. De sfeer is perfect en het verhaal is ook erg goed, en daarom vinden veel mensen Vice City de beste GTA tot nu toe. Vice City Stories is vrijwel hetzelfde als Vice City, dezelfde omgeving en dezelfde stad, alleen dan wat andere mogelijkheden. Het grote voordeel van VCS is dat hij voor de PSP verkrijgbaar is, waardoor je hem overal mee naar toe kan nemen. Ook sluit het goed aan op LCS, dus als je die hebt uitgespeeld dan is VCS meestal ook erg leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2007 Je hebt er natuurlijk heel veel verschillen voor..Maar die hebben jullie al op genoemd Zelf vind ik het grootste verschil dat je bij GTA VCS kun zwemmen en bij GTA VC niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Je hebt er natuurlijk heel veel verschillen voor..Maar die hebben jullie al op genoemd Zelf vind ik het grootste verschil dat je bij GTA VCS kun zwemmen en bij GTA VC niet en met de fiet rijden een bmx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik zou zeggen koop ze allemaal. Ze kosten toch niet zo duur meer. Of je koopt er nu zelf een en je vraagt er voor sinterklaas en kerst een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 en probeer ook onder de paastak een paasliedje te zingen maar er is nog een verschil... Gaan we weer : Andere EE's Andere HoofdpersoonMeer missie's (toch?)andere verhaallijnenzovoord... de meeste zijn dus al gegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik denk dat dat allemaal niet nodig is, volgensmij is VCS tegenwoordig te verkrijgen voor 20 euro, en VC voor 10 euro. Als je nou eens met VC begint, dan ben je ruim een maand bezig, en als je dan meteen 20 euro kan opbrengen heb je VCS erachteraan. San Andreas is een ander verhaal. Die kost weliswaar 20 euro, maar met multiplayer voor je PC kan hij erg lang mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Een vraagje wat is het verschil tussen ganster en mafia. hou wel van alle bij natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 Een vraagje wat is het verschil tussen ganster en mafia.hou wel van alle bij natuurlijk. Ik neem aan dat je bedoelt wat het zou betekenen onder de spellen (sfeer). Nou, dan waag ik maar een poging De ''Gangster'' sfeer, die in San Andreas zit, is te beschrijven als een duistere spel, veel donkere kanten, ghetto buurten. Laten we zeggen: Grauw en zwart. De Maffia sfeer in Vice City bijvoorbeeld, is meer van de zakelijke kanten en deal's. Zo ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.