Jump to content

Zero Punctuation

Poll  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van Zero Punctuation?

• Vet :P
      2
    • Dom, Saai, Irritant
      4
    • Wel leuk, maar kan ie niet wat langzamer praten?
      2
    • Ik begrijp er niks van!
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zero Punctuation is de naam van de serie gamereviews, gemaakt door Ben "Yathzee" Croshaw. Momenteel worden ze voor het tijdschrift The Escapist gemaakt, maar hij heeft ook zijn eigen website. Elke woensdag komt er een nieuwe aflevering uit.

Het originele aan al zijn reviews, is dat hij zeg maar praat in hyperspeed. (Voldoende kennis van de Engelse taal is vereist, anders begrijp je er echt geen hout van) Dit samen met de leuke cartooneske afbeeldingen zorgen voor werkelijk hilarische reviews.

Links:

Zero Punctuation op The Escapist

The Escapist Magazine (verder niet zo heel interessant)

Zijn eigen site, fullyramblomatic.com

Zijn YouTube pagina

Hier een aantal voorbeelden van filmpjes:

Fable: The Lost Chapter

The Darkness Demo

Alle andere filmpjes zijn HIER te bekijken.

Bewerkt: door K.O.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heeft verder nog nooit iemand van hem gehoord of zo? We zijn al weer ruim een week verder en afgezien van mijn eigen stem is er pas eentje bijgekomen en die heeft niet eens een reactie geplaatst :N

Toch is t echt meesterlijk hoor ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

Oké inmiddels zijn we weeeer ruim 2 weken verder en is er pas één stem bijgekomen die ook geen reactie heeft geplaatst.

Er zijn wel weer nieuwe filmpjes van Zero Punctuation, zoals Tabula Rasa, Half-Life Orange Box en Super Paper Mario. Komen er nou gewoon weinig mensen in dit forum? Klikken mensen niet op een topictitel die ze niet herkennen? Ik snap er nogal weinig van... :bonk:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ok alweer 20 dagen voorbij gegaan en nog steeds geen enkele vote of post erbij. Ben ik dan de enige die die filmpjes begrijpt? Zijn mensen te lui om vette filmpjes te bekijken?

Ondertussen alweer een aantal nieuwe: MoH Airborne, Zelda Phantom Hourglass & Clive Barker's Jericho.

Bekijk die filmpjes gewoon eens hier en zeg me dat je ze vet vindt. Ben ik ook weer tevreden :duh::bonk:

Geplaatst:

Uhh, ik weet niet hoor maar je bent een beetje aan het opdringen. Ik vind het filmpje nergens op slaan, sorry...

Greetz X-boy

Geplaatst:

Ach gewoon, ik had gehoopt dat in anderhalve maand tijd op een forum vol gamers ik wel een reactie zou krijgen op vette reviews, maar t viel me even tegen ^_^

In ieder geval bedankt voor de reacties, eindelijk :cya::D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...