Dastard Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik krijg dit probleem: gta_sa.$$A staat er op het einde.. Kan iemand mij helpen? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Beste Dastard, ik zou je maar al te graag willen helpen met jouw probleem, helaas is dit echter niet mogelijk, omdat ik jouw vraag niet helemaal begrijp, alias ik begrijp hem wel, maar ik begrijp niet waar jij deze (error?) krijgt. Krijg je dit te lezen aan het eind van het downgrade programma, of als je GTA: San Andreas opstart? Dan zal ik je zo snel mogelijk verder helpen. As Melhoras, NeoSyp Reageren
Dastard Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Nee.. In het begin zegt hij could not create following file C:\My Documents\... en op het einde van die C:\My Documents\... staat er gta_sa.$$A Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Aha. Probeer eens je Gta_set te verwijderen (op dezelfde plek als dat Gta_Sa$$) Veel succes! Reageren
Dastard Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Aha. Probeer eens je Gta_set te verwijderen (op dezelfde plek als dat Gta_Sa$$)Veel succes! Waar staat dat dan? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 gta_set.set staan in Mijn Documenten/GTA San Andeas User Files. Reageren
Dastard Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 gta_set.set staan in Mijn Documenten/GTA San Andeas User Files. Ok bedankt,ik heb gta_set.set verwijderd en probeer die downgrader nog eens,maar ik krijg weer dezelfde melding! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.