Jump to content

mp4 gegeugen kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb zoon fake mp3 met scherm van tenerife waar je met veel moeite filmpjes kunt opzetten maar wel liedjes en foto's.

maar ik heb minimum geheugen,200enzoveel mb.

zou ik de geheuhen kaart van mn andere mp3(iets van 600 mb ofzo) kunnen versteken naar mijn mp3 met scherm?

>>> Door Mania-92: Verplaatst naar Luxuries<<<

Geplaatst:
ik heb zoon fake mp3 met scherm van tenerife waar je met veel moeite filmpjes kunt opzetten maar wel liedjes en foto's.

maar ik heb minimum geheugen,200enzoveel mb.

zou ik de geheuhen kaart van mn andere mp3(iets van 600 mb ofzo) kunnen versteken naar mijn mp3 met scherm?

Om hierop antwoord te geven zullen we echt moeten weten wat voor geheugenkaart jou andere mp3 heeft en wat voor geheugenkaart je nieuwe vereist. Als je ons het type geeft kunnen we het zelf even opzoeken.

PS, ik vind dit beter in luxuries passen?

Geplaatst:

ik weet niets van soorten kaarten, is dat niet allemaal hetzelfde? :N

enfin ik zou het niet weten mijn kapotte mp3 is van het merk interno en mijn ander met scherm: Mp3/Mp4 en dan staat er nog bij: tested to comply

for home and office use

maar papieren heb ik niet. :N

jah sorry als ik mijn vraag op de verkeerde plaats heb gezet

Geplaatst:

enfin ik zou het niet weten mijn kapotte mp3 is van het merk interno en mijn ander met scherm: Mp3/Mp4 en dan staat er nog bij: tested to comply

for home and office use

Je moet de geheugenkaart van de ene eruithalen en kijken wat voor merk het is ;). Dan kunnen we je helpen :)

Geplaatst:

for home and office use

Je hebt verschillende geheugenkaarten, kun je die jij hebt misschien beschrijven of een foto laten zien?

Paar voorbeelden van geheugenkaarten zijn:

• SmartMedia
  • CompactFlash
  • MMC
  • SD
  • Memory Stick
  • Memory Stick PRO (DUO)
  • USB

Geplaatst:
moet ik dan men flash player uit elkaar halen?

enfin ik ga ff gaan kijken naar mn interno

Als er geen klepje/inham zit waar je je geheugenkaart eruit kunt halen lijkt het mij sterk dat je hem uit kunt wisselen met andere apparaten. ;)

Dus even kijken of je hem er zo uit kunt "klikken", en anders is het helaas niet mogelijk denk ik.

Geplaatst:

Als er geen klepje/inham zit waar je je geheugenkaart eruit kunt halen lijkt het mij sterk dat je hem uit kunt wisselen met andere apparaten. ;)

Dus even kijken of je hem er zo uit kunt "klikken", en anders is het helaas niet mogelijk denk ik.

nee ik kan hem er niet uitklikken hij moet echt helemaal opengevezen worden :(

Geplaatst:

nee ik kan hem er niet uitklikken hij moet echt helemaal opengevezen worden :(

Dat kan niet :? Hoe heb je het er dan ingestopt? Volgens mij snap jij het niet helemaal ;). Even voor de duidelijkheid: Intern geheugen kan niet uitgewisseld worden, alleen geheugenkaartjes :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...