Toxic Illusion Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hey mede GTA'ers Ik heb veel mods gedownload voor de San Andreas Mod Installer maar zodra ik dus een auto er zet via die mod installer loopt het spel vast na 50 procent laden wie weet wat dit kan zijn versie is v.20 groeten Sander Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 versie is v.20 En dat is waarschijnlijk het probleem, want je hebt namelijk V1 nodig om met mods te kunnen spelen. Ik raad je aan even deze patch te downloaden, waarmee je je huidige versie V2 downgrade naar V1. Als het goed is, zul je na installatie van de patch normaal met mods kunnen spelen. Overigens zullen je savegames het gewoon blijven doen, je kunt na installatie van de patch dus gewoon verder op je huidige. Probeer het eens en laat ons weten of het gelukt is! Reageren
Toxic Illusion Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hey Thanxx dat werkt perfect nu kan nu eindelijk mn mods erin gooien groeten sander Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb dit ook,maar dan in VC Ik gebruik VCMM, maar ook gewoon dirmanager(imgtool) Wat is het probleem,mag je deze niet samen gebruiken ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.