Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ken jou ook van voor ik weg ging, En je hebt verbetering gemaakt. Nog niet genoeg om me echt onder de indruk te maken, Dus ik geef een hint.

Doe meer met je background en laat hem beter passen met je render.

Dude je heet al eend maar dat hoeft niet zo erg in beeld, Maar wel een beetje hoor.

Zorg dat het een beetje duidelijk is,want zwart met donker groen. Dats slechte mix.

3/10

Geplaatst:

Ik vind het geen onaardige signature, maar natuurlijk zijn er wat op- en aanmerkingen, zowel positieve als opbouwende. Allereerst steekt het iets lichtere groen van je render mooi af tegen de - donker - groenzwarte achtergrond. Het grootste minpunt van de signature is echter ook meteen de grote: Ik denk dat wanneer je je sig iets kleiner maakt hij er al een heel stuk mooier uitkomt.

Wat ik verder denk is dat als je met bijvoorbeeld schuine lijnen, danwel smudges, om regen te simuleren en een iets lichter [Lees=Lagere opacity] lettertype een erg kek 'mystiek' effect aan je signature zou kunnen geven, dat wel eens erg mooi uit zou kunnen pakken met wat je nu al hebt.

Aangezien de meeste mensen een cijfer verwachten zal ik niet aarzelen je hiervoor met een zes te beoordelen, waar je in zeven minuutjes zo een acht van kan maken. :)

want zwart met donker groen. Dats slechte mix.

Groen met zwart een slechte combinatie? :{ Integendeel: Donkergroen en zwart combineren geweldig. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...