Juju Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Omdat jullie veel verstand van Playstations kopen en verkopen enzo, wat lijkt jullie dan 'n redelijke prijs voor 'n PSone (die kleine) met 6 of 7 spellen een een controller? En ik wil graag serieuze reacties en niet iets van "Bohh zo;n ding moet je gratis weggeven" of "Die is oud, die wil niemand meer!" Gewoon seireuze prijzen opnoemen aub. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Een prijs van 30 euro lijkt me wel wat , ja moet je doen. Sowieso rond de prijs van 30-40 Reageren
Juju Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Een prijs van 30 euro lijkt me wel wat , ja moet je doen. Sowieso rond de prijs van 30-40 Zoiets had ik ook al in gedachte Thanx.. Iemand die ;t daar mee eens is of zou ik iets lagers/hogers vragen? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik denk dat je er nog wel wat voor kan krijgen op de rommel markt met konninginne dag ! Maar via marktplaats ofso verkoop je hem niet snel, maar €30,- is wel een redelijke prijs voor een ps1 ! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Op de rommelmarkt gaan klanten ook lager bieden... BIjv: Jij hebt een ps1 voor 30 daar staan, er komt een man en zegt: voor 20€ koop ik hem (hij bied niet hoger!!!) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Verplaatst naar Consoles en Beurzen Ik denk trouwens dat je voor een PSone in goede conditie met 6/7 orginele games maximaal €30,- euro kunt vragen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik zou het anders doen. Zet je Playstation gewoon op Markplaats en laat daar op bieden. En maak voor elk spel een nieuwe advertentie. Zo verdien je echt wel meer dan €30,- vooral als je misschien nog een paar zeldzame of gewilde spellen hebt. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Wat je ook altijd nog is kan doen. Op verschillende sites: Zoals Speurder, Marktplaats en Ebay kijken. En kijk hoeveel ze voor spellen geven controllers en de console natuurlijkz elf. Zo kan je kijken wta sommige mensen er nog voro willen geven. Ik heb laatst 3 ps1 spellen verkocht voor 30 euro. Het was voor de kinderen. En dat mevroutje had werkelijk geen verstand. Des noods kijk je ook nog op de pagina's gezocht. Dan kan je kijken of sommige mensen die ps1's nog zoeken. Dan kan je gewoon met de adverteerder mailen. En samen tot een mooie prijs komen. Reageren
Juju Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Bedankt iedereen ook voor de serieuze reacties. Ik zet 'm gewoon op marktplaats voor E35, maar niet elke spel 'n aparte advertentie want die zijn niet echt super gewild denk ik. Maar kan je op marktplaats de prijs verlagen? Bewerkt: 6 oktober 2007 door Juju Reageren
SamShine Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Maar kan je op marktplaats de prijs verlagen?Mensen kunnen appart op je aanbieding 'bieden', waar je natuurlijk niet op in hoeft te gaan. Ze kunnen je ook een mailtje sturen en daarin een lager bedrag aanbieden. Veel succes met het verkopen van dat appparaatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.