Talietje Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Heej deze 2 filmpjes heb ik gemaakt met de sims 2. Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden - A broken haert - The date Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik heb alleen die 2de gekeken want ik had weinig tijd en hij was best goed goeie camerpunten en een goed in elkaar gezette verhaal het enigste minpunt is de muziek tokio hotel maar ik vondt het filmpje voor de rest egt vet. Ik kijk morgen wel de andere ga nu slapehh. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik heb ook de 2e gekeken en ik vondt hem mooi gemaakt. Alhoewel ik geen fan van Tokio Hotel ben en dat burea doormidden zou moeten breken met zo'n enorme PC Maar mooi gemaakt. Het lijkt net echt 9/10 Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 oja vergeten te raten ik vondt ze erg vet ik sluit me bij nick aan 9/10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 leuk gedaan met mods of niet 8/10 Reageren
Wesley Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Jou filmpje is inderdaad best grappig, maar toch vind ik zelf dat TheSims niet echt een geschikte game is om een filmpje te maken. Ik vind meer een game zoals Battlefield, Medal Of Honor, Call of Duty geschikt is om een filmpje van te maken. Maar goed, verder is het idee leuk! 7/10. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 dan heb je het fout want roosterteeth maakt ook sims 2 filmpjes the strangerhood en die zijn verschikkelijk goed en het laat goed zien wat je met the sims kan doen kijk maar eens naar the strangerhood Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Mooie filmpjes hoor.. Ik ben zelf ook een sims fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.