Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het volgende probleem: Als ik een mod wil invoegen gaat dat allemaal vlot tot ik die tekstregels moet veranderen. Ik heb er echt geen idee van wat ik fout doe: Ik selecteer de regel die verwijderd moet worden, druk op delete (of backspace), selecteer de regel uit de readme, druk op Ctrl+c, ga naar de plaats waar de regel moet worden geplaatst en druk op Ctrl+v en dan staat die regel er effectief maar als k dan wil opslagen krijg ik het volgende bericht:

---------------------------

Kladblok

Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\vehicles.ide niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.

OK

Ik heb al een mod geplaatst en toen lukte het ook niet, maar ik heb toen niets aan die regels gedaan en eigenlijk was er niets aan de hand. Maar als ik nu te dicht bij een bepaalde mod kom, loopt men gta vast :duh:

Wat valt hieraan te doen???

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je eens met rechtermuisknop op het bestandje klikken, en dan kies je eigenschappen. Dan moet 'alleen lezen' uitzetten. Dan kun je het ook bewerken :)

En kan iemand me helpen

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ga naar de de map Rockstar Games(C -> Program Files -> Rockstar Games), en klik met de rechtermuisknop op San Andreas en klik dan op eigenschappen. Vink alleen-lezen zolang aan dat er niks meer staat :)

Geplaatst: (bewerkt)

Lukt niet, dat was al uitgevinkt :N:cry:

Hoewel

als ik dat uitvink en toepas en op ok druk en ik kijk er nogeens naar is dat terug aangevinkt!!!!!!!

hoe kan dat?????

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Nou ja, het is inderdaad best vreemd dat als je ''Alleen-lezen'' uitvinkt, daarna op ''Toepassen'' en vervolgens op ''Ok'' klikt, hij daarna weer terug verandert naar ''Alleen lezen''... Als alle tips die gegeven zijn allemaal niet werken, kun je altijd nog even het Kladblok bestandje uploaden, zodat wij het voor je kunnen veranderen. Uploaden kan erg simpel, via je GTAForum account. Klein uitlegje:

Onderaan het witte typ-gedeelte waar je je bericht in typt, zie je een upload-tooltje. Plaatje:

1uitleg1vp7.png

Klik op ''Bladeren...'':

2uitleg2ae6.png

Kies nu het bestand dat je wilt uploaden (het Kladblok bestandje dus), en klik op ''Uploaden'':

3uitleg3sw8.png

Wacht even tot je bestand klaar is met uploaden. Maak nu je bericht af, en plaats dan je bericht. Vermeld even in je bericht wat er precies met het Kladblok bestandje moet gebeuren, en we zullen voor je kijken of het ons wel lukt. :)

Geplaatst:

Srr dat het zolang geduurt heeft, ik vond men eigen topic niet meer :duh:

Maar het uploaden lukt me niet, ik krijg de melding dat "dit type bestand niet kan worden bijgevoegd"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...