Jump to content

School Tycoon

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de gratis versie van School Tycoon gedownload. alleen als ik druk op: Speel gratis de probeer versie. DOET ie het niet...

Maar als ik op koop volledige versie drukt doet hij het wel! Alleen start dat de game niet maar het koopscherm :7

Iemand een idee?

Geplaatst:

Zou je even kunnen vertellen waar je deze versie hebt gedownload, en eventueel nog even een screenshot maken van een foutmelding die het spel geeft (waardoor je niet op kunt starten)? Want op deze manier weten we er een beetje weinig van, en kunnen we ook niet zo goed kijken hoe het opgelost moet worden. ;)

Enkele downloadlinks die je kunt proberen:

Gamersnet

TryGames

Fragland

Geplaatst: (bewerkt)

Het is trygames!

Nee ik heb hem gewoon gedownload dan doe ik start game en dan kom ik in een scherm met 2 opties:

- Probeer gratis de probeer versie

- Koop volledige versie

Ik klik op probeer en vervolgens start de game gewoon niet.

Er is GEEN foutmelding. hij start gewoon niet..

Bewerkt: door Verrity
Geplaatst:

Bedenk dat je maar 1 uur kan spelen als je het al eerder hebt gespeelt dan kan je niet meer langer dan 1 uur.

Geplaatst:

Je kunt ook proberen om je computer een beetje 'op te frissen':

• Je kunt even schijfdefragmentatie doen (Start -> Alle programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Schrijfdefragmentatie). Hierdoor wordt alles op je schijf wat bij elkaar hoort bij elkaar gezet, waardoor je PC ook weer wat schoner wordt.
  • Je kunt je virusscanner een keer helemaal over je computer laten gaan, en kijken of hij eventueel wat vind.
  • Daarnaast heb je natuurlijk nog talloze andere programmaatjes (AdAware, Spybot, Ccleaner), waarmee je je PC nog wat meer op kunt schonen/

Als je dit soort dingen gedaan hebt, kun je nog eens proberen om het te spelen. Ook kun je het spel misschien een keertje opnieuw installeren, of zelfs opnieuw downloaden. Let wel op dat dit kan, want sommige spellen als deze registereren het als je het download, zodat je niet nog een keer die trail van 60 minuten kunt downloaden.

Ik heb de demo gedownload en die doet het dus wel..

Erg vreemd..

Iemand anders dan nog een idee wat er aan de hand is dat ik die Free trial niet kan starten?

EDIT: En dat "op frissen" heeft niet echt gewerkt ;)

Bewerkt: door Verrity
  • 2 weken later...

bij ons in de intertoys hebben ze hem nog niet. :N

EDIT:

hoe duur was hij?

wil ik graag weten. :Y

EDIT 2: waar kan je het spel kopen?

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...