Venzio Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Zoals de titel en De Ondertitel Zeggen Wat vind jij Van LOST? Say it And Rate it Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 best wel leuk alleen vind ik Prison Break en 24 een stuk leuker 7.8/10 Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 seizoen3 begint aftezagen maar ik volg het nog altijd vanaf seizoen1 dus ik kijk altijd verder.ik geef het een 7.5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Enigste serie die ik volg, voor de rest kijk ik nooit serie's maar Lost heeft me altijd wel willen boeien Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Enigste serie die ik volg, voor de rest kijk ik nooit serie's maar Lost heeft me altijd wel willen boeien Ik ook Wij hebben allebei de seizoen tot nu toe op dvd en die gaan ik en een vriend van mij dan altijd samen kijken. Straks ook weer bij seizoen 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.