.Exorcist Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hallo mensjes!!! Na eindeloos gezwoegerd te hebben om nfsu 2 te installeren is het me eindelijk gelukt om hem aan de praat te krijgen... Nu was mijn vraag, kan je ook je eigen liedjes in NFSU2 zetten? zoja vertel mij dan eens hoe. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hallo mensjes!!!Na eindeloos gezwoegerd te hebben om nfsu 2 te installeren is het me eindelijk gelukt om hem aan de praat te krijgen... Nu was mijn vraag, kan je ook je eigen liedjes in NFSU2 zetten? zoja vertel mij dan eens hoe. Een kort maar krachtig antwoord: Nee, ik meende dat dit niet mogelijk is. Wil je overigens toch een muziekje aanhebben tijdens het rijden, zet dan op de achtergrond Media Player of iets dergelijks aan. Switch daarna weer terug naar het spel en je hebt net zo goed je eigen muziek, alleen dan via een alternatieve manier. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hallo mensjes!!!Na eindeloos gezwoegerd te hebben om nfsu 2 te installeren is het me eindelijk gelukt om hem aan de praat te krijgen... Nu was mijn vraag, kan je ook je eigen liedjes in NFSU2 zetten? zoja vertel mij dan eens hoe. Een kort maar krachtig antwoord: Nee, ik meende dat dit niet mogelijk is. Wil je overigens toch een muziekje aanhebben tijdens het rijden, zet dan op de achtergrond Media Player of iets dergelijks aan. Switch daarna weer terug naar het spel en je hebt net zo goed je eigen muziek, alleen dan via een alternatieve manier. Haha ja dat is waar, nouja jammer maar helaas.. Maar zoals jij zei kan ik altijd nog doen natuurlijk, bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.