Timske Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Hoe krijg ik zon glas effect bij google sketch up >>> Door DaBeast: Topic moved..<<< Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) Dit kan je krijgen door in Materials->edit en dan opacity omhoog of omlaag. Greetz Bewerkt: 5 oktober 2007 door Galiorix Reageren
Timske Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Dit kan je krijgen door in Materials->edit en dan opacity omhoog of omlaag. Greetz Ow k bedankt!!.. Ik wil iets grappigs proberen te maken maar ik heb al een halve half pipe.. Maarja moet toch lukken om iets moois te maken.. Reageren
bramboy Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 weet je wel dat je van google sketsup niet naaar 3ds max can exporteren en zo de .dff en .col, dat leid dan tot dat e niet ingame kan komen Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 weet je wel dat je van google sketsup niet naaar 3ds max can exporteren en zo de .dff en .col, dat leid dan tot dat e niet ingame kan komen Opslaan als .3ds, openen in 3dsmax en dan de .col en .dff aanmaken. Met txdworkshop gwn de .txd.... Misschien bedoel je de niet-pro versie van sketchup, want die kan niet naar .3ds ja Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Bovendien is er in de MTL ook een tutorial te vinden over hoe je sketchup models met Gmax ingame kan zetten, zonder ook maar een cent aan de software uit te geven Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.