poolikkershit Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Heej mensen zijn julie ook zo fan van de groep bubbles!!!!!???? Nou, bubbles is de vetste en lauwste groep ter wereld, nog beter dan de stupidfake ass jumsptijle!!!! Ik zou zlfmoord plegen voor de groep!!!!!! Check de videos!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=rZQkvu9OjH en? lauw heh???!!!!! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hea mennsen zijn julie ook zo l fan de groep buubles!!!!!????nou, bubbles is da vetste en lauwste groep ter wereld ng beter dn de stupidfake ass jumspteile!!!! ik zou zlfmoord plegen voor de groep!!!!!! ceck de videos!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=rZQkvu9OjH en? lauw heh???!!!!! Spelfouten verbeterd... Maar vind je dat serieus leuk? Ze zijn nog jonger dan de gemiddelde mensen hier op het forum, overigens klinkt het nergens naar, je hoort gewoon dat het hele liedje in de studio gemaakt is, je hoort weinig van het orgineel ingezongen stuk terug... Maargoed ieder zijn ding. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 hea mennsen zijn julie ook zo l fan de groep buubles!!!!!????nou, bubbles is da vetste en lauwste groep ter wereld ng beter dn de stupidfake ass jumspteile!!!! ik zou zlfmoord plegen voor de groep!!!!!! ceck de videos!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=rZQkvu9OjH en? lauw heh???!!!!! Spelfouten verbeterd... Maar vind je dat serieus leuk? Ze zijn nog jonger dan de gemiddelde mensen hier op het forum, overigens klinkt het nergens naar, je hoort gewoon dat het hele liedje in de studio gemaakt is, je hoort weinig van het orgineel ingezongen stuk terug... Maargoed ieder zijn ding. ik denk dat hij zelf nog jong is maar ik vind het best wel lollig nit dat ik ernaar zal luistern Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nee vind het meer wat voor een klein meisje van 4 jaar.. Voor mij is het iedergeval niets Reageren
Sandra Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Voor iemand van 6 jaar oud is het misschien wel leuk, niet voor iemand van 18 Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik herkende de muziek meteen, het is al best oud ook (2001 ) Voor de kleinere onder ons is dit wel leuk ja, maar het meerendeel op dit forum (boven de 11-12) vind dit waarschijnlijk al te kinderachtig Greetz Reageren
K.O. Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Nog nooit van gehoord. Zo te zien nóg zo'n meidengroep die het succes van K3 willen nadoen. Maar inderdaad meer iets voor meisjes van <10 jaar. Vind je dit serieus leuke muziek?? Dan vind je K3, Djumbo, Kus, Chipz en al die anderen vast ook leuk? Persoonlijk vind ik het in ieder geval niks, maar ik mag toch aannemen dat ik niet in de doelgroep lig. Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Is leuk voor m'n nichtje van 4, bedankt voor de tip. Reageren
Dastard Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) OMFG... Hoe oud zijn zij wel? 9 Jaar? Sorry maar hun carrierre heeft vast 5 dagen geduurd... Ik luister toch liever naar Air Traffic,Foo Fighters,enzv.. Bewerkt: 6 oktober 2007 door Dastard Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Iedereen die denk dat ze nog 10 jaar oud zijn heeft he mis, want nu zijn ze inmiddels al weer 16, 17 en 18 Dit is hun wikipedia pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Bubbles_(band) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Leuk voor pedofielen en jonge kinderen. Overigens zijn ze al ruim een jaar niet meer met een single gekomen. Reageren
Sandra Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Iedereen die denk dat ze nog 10 jaar oud zijn heeft he mis, want nu zijn ze inmiddels al weer 16, 17 en 18 Dit is hun wikipedia pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Bubbles_(band) Sterker nog: Yenny: October 10, 1988 = (nog) 18 jaar Hannah: April 14, 1988 = 19 jaar Caroline: June 26, 1987 = 20 jaar Sandra (nee, not me) April 7, 1987 = 20 jaar Patricia: April 7, 1987 = 20 jaar (tweelingzus van Sandra) Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Het lijkt me niet de bedoeling dat we iemands muzieksmaak gaan afbreken in het topic hé. Iedereen mag zelf bepalen welke muziek men graag hoort. Tevens zingen ze best wel goed. Het is ook niet echt me gerne, maar slecht zijn ze helemaal niet, en heb daar inderdaad ook al wel eens van gehoord Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Ik ken dat groep niet, maar zoals TheGuardian precies zegt, we moeten niet iemands muziek afzeiken, heh! Daar is dit forum niet voor! En oja, ik ben geen fan bubbles en ken ze ook niet. Bewerkt: 7 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik ken dat groep niet, maar zoals TheGuardian precies zegt, we moeten niet iemands muziek afzeiken, heh! Daar is dit forum niet voor! Zelf luister ik graag naar Micheal Jacksons Nou kerel, luister jij lekker naar Michael Jackson>s< En de topicopener had een vraag voor ons. Het betreft de volgende citaat: Heej mensen zijn julie ook zo fan van de groep bubbles!!!!!???? Nou, de meerderheid zegt dus 'Nee', en vervolgens komt onze brandweer ons weer vertellen dat we vooral niet andermans muziek mogen afkraken. Hoe iedereen elkaars muziek waardeert of haat moet iedereen toch zelf weten? of het nou op een forum, msn of real-life gebeurt. Om een mod-tagje hieronder te voorkomen nog even ontoppic: Ik herriner het nummer "My Boyfriend" nog wel van een groot aantal jaren terug. Het was wel een leuk beatje voor die tijd, maar inmiddels is het héél ver uit de bekende muziekwereld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.