Steel Dogg Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Beste mensen. Ik heb nog een Macintosh van het jaar 1995 liggen en vond wel grappig om weer eens te openen. Zie ik een foutmelding: AppearanceLib niet gevonden. Gebruik een meegeleverde CD blablabla... Heb ik dus niet . Wat kan ik nu dus doen? Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Beste mensen. Ik heb nog een Macintosh van het jaar 1995 liggen en vond wel grappig om weer eens te openen. Zie ik een foutmelding: AppearanceLib niet gevonden. Gebruik een meegeleverde CD blablabla... Heb ik dus niet . Wat kan ik nu dus doen? Ik heb geen Mac, nooit gehad, nooit gebruikt maar als ik mijn gezonde verstand zou gebruiken zou ik de cd ff op internet zoeken ofzo. Ik weet niet wat voor cd je daarvoor nodig hebt ofzo, maar bijna alles is wel te downloaden dus ik zou zeggen waag een gok. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.