Jump to content

Hoe drift je in hemelsnaam ..

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is inderdaad een moeilijk iets in GTA: San Andreas. Veel wagens hebben een goede grip en kunnen daardoor niet goed driften. Toch zijn er een aantal met slechte handling, een cabbie zou eventueel kunnen. Daarna moet je een beetje goed oefenen. Het is erg moeilijk, dus je hebt redelijk wat kans dat het niet meteen lukt. In ieder geval, succes. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

of je kan ook gwn de handling van de vortex vervangen met die van een auto en net als je voor een bocht in gaat handremmen je glijdt dan een beetje en dan gassen en tegensturen indien nodig persoonlijk drift ik met de comet :D

of je kan ook een mod downloaden hier een filmpje

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

Driftmod:

klik

Maar je kunt het beste in handling.cfg deze lijn een andere laten vervangen (in mijn geval de Uranus):

URANUS	   2000.0	1600.0   2.0	0.0 0.1  0.0  75  0.8  0.6  0.5		  5 250.0 30.0 8.0  R P   9.2   0.65 1 50.0	   0.25 1.5   2.0   0.03 -0.02  0.5 0.0			0.25 0.60 35000		 40880004		0540840B		1  1	0

Je moet iets voor bocht geen gas meer geven, klein beetje draaien en dan handrem (spatie) indrukken. Bijna meteen na handrem indrukken geef je weer gas en probeer je zo te sturen dat je uit bocht komt en niet een heel rondje draait.

De beste drift autos vind ik infernus, buffalo, cheetah en turismo.

Voor degene die niet weten wat driften is, hier kan je het zien:

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Je moet iets voor bocht geen gas meer geven, klein beetje draaien en dan handrem (spatie) indrukken. Bijna meteen na handrem indrukken geef je weer gas en probeer je zo te sturen dat je uit bocht komt en niet een heel rondje draait.

De beste drift autos vind ik infernus, buffalo, cheetah en turismo.

Voor degene die niet weten wat driften is, hier kan je het zien:

kheb geen pc game maar ps2 game ..

Geplaatst:

Als je besluit te gaan driften, moet je een Elegy nemen. Gas geven, insturen voor een bocht, de handrem een tikje geven en dan de drift volhouden met behulp van het gas corrigeren en sturen.

Mensen die driften met een wagen met 4 wielaandrijving zijn noobs, dat is gewoon een beetje powersliden. Echt driften in GTA die je met bakkies met achterwielaandrijving.

Om erachter te komen wat voor een soort aandrijvind een auto heeft moet je handrem erop houden en gas geven. Rollen de voorwielen? Dan heb je een voorwielaangedreven auto. Zoniet, dan zit je goed.

Geplaatst:

Download en istalleer dan de Wintermodifikation van SPYFAN

als je wilt driften.

Met dat mod worden de wegen heeel erg glad!

Ik heb dat mod zelf ook, ik drift er iedere dag mee!

Er wordt niks aan de handling gedaan, alleen de wegen worden glad gemaakt!

En verder héél je SA is ondergesneeuwd ^_^

Geplaatst:

Nee, in de Driving School leggen ze het niet uit. Driften wordt niet behandeld in GTA: San Andreas, het is allemaal eigen ontdekking. :) Voor alle onderdelen van de Driving School, raad ik je aan om deze pagina te raadplegen.

Probeer de Drive School eens daar leggen ze het uit.

GRTZ Metal :cya:

Een kleine toevoeging, het word niet uitgelegd, bij de meeste onderdelen kan je het gebruiken of kan het handig vanpas komen. Zoals bij Burn & Lap, deze kan je dus op de drift manier doen door net voor de bocht geen gas meer de geven en dan remmen met de spatie balk en meteen weer gas geven als ik me niet vergis. Bij burn & lap wordt de banshee gebruikt die niet zo handig is tijdens driften (Athans als je weinig driving skill hebt) :).

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...