Jump to content

Hoe drift je in hemelsnaam ..

Recommended Posts

Geplaatst:
Probeer de Drive School eens daar leggen ze het uit.

GRTZ Metal :cya:

Een kleine toevoeging, het word niet uitgelegd, bij de meeste onderdelen kan je het gebruiken of kan het handig vanpas komen. Zoals bij Burn & Lap, deze kan je dus op de drift manier doen door net voor de bocht geen gas meer de geven en dan remmen met de spatie balk en meteen weer gas geven als ik me niet vergis. Bij burn & lap wordt de banshee gebruikt die niet zo handig is tijdens driften (Athans als je weinig driving skill hebt) :).

Ja okee maar hiermee kan je het ontdekken hoe het moet.

GRTZ Metal :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet iets voor bocht geen gas meer geven, klein beetje draaien en dan handrem (spatie) indrukken. Bijna meteen na handrem indrukken geef je weer gas en probeer je zo te sturen dat je uit bocht komt en niet een heel rondje draait.

De beste drift autos vind ik infernus, buffalo, cheetah en turismo.

Voor degene die niet weten wat driften is, hier kan je het zien:

kheb geen pc game maar ps2 game ..

Download en istalleer dan de Wintermodifikation van SPYFAN

als je wilt driften.

Met dat mod worden de wegen heeel erg glad!

Ik heb dat mod zelf ook, ik drift er iedere dag mee!

Er wordt niks aan de handling gedaan, alleen de wegen worden glad gemaakt!

En verder héél je SA is ondergesneeuwd ^_^

Hij legt net uit dat hij SA op de ps2 heeft.

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:

Jammer!

Echt jammer dat je SA op de PS2 hebt :erm:

Want op de pc-versie zijn er héél goede driftmods.

Misschien SA voor op de pc aanschaffen?

Ze zijn goedkoper op de PC.

Dit is best moeilijk je moet goed gaan oefenen

ga naar de plaats waar je san andreas heb geinstaleert

ga dan naar data, en open Handling met kladblok

Kies een auto die je wil veranderen in een drift auto,,, en verander de codes naar deze:

1200.0 2998.3 2.0 0.0 0.1 -0.8 75 0.70 0.80 0.47 5 350.0 50.0 5.0 R P 8.0 0.45 0 55.0 1.4 0.15 0.0 0.28 -0.05 0.5 0.3 0.25 0.10 35000 00110000 00c24007 0 2 0

Het is net of je over water rijdt, dus je moet goed kunnen sturen

als je een hekel heb aan al die autos als je wilt driften type dan gwn in:

ghosttown

Grtz Chris

//Edit ik zie dat je voor ps2 heb,, nja andere mensen kunnen dan die lijn gebruiken

(ik gebruik em zelf ook en ben er tevreden mee echt geweldig)

dit is een filmpje van die lijn wat je er mee kan doen:

BOM

Bewerkt: door The Distortion

Ik gebruik nu monster truck nu om mee te trainen daar is et best makkelijk om mee te driften

probeer nu ook al met buffalo en turismo :D

btw mijn ****computer is te langzaam voor san andreas op de pc xD

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

Wrrrm heeft iedereen het altijd over sa op de computer. Niet alle mensen willen hun computer voldouwen met spellen. Op de PS2 neem je een achterwielaangedreven auto. Gas los voor de bocht, insturen (met handrem), gas erop en tegensturen. Je kunt het beste beginnen met een AWA auto op LS airport. de startbaan is gebogen zo kun je dus trainen en later kun je scherpere bochten nemen. :cya:

Geplaatst:
Dit is best moeilijk je moet goed gaan oefenen

Het is net of je over water rijdt, dus je moet goed kunnen sturen

als je een hekel heb aan al die autos als je wilt driften type dan gwn in:

ghosttown

Volgen mij is dat een RIOT-cheat. Als je die gebruikt kan je SA niet 100% uitspelen.

voor de PS2 is het trouwens: kruisje, onder, boven, R2, onder, driehoekje, L1, driehoekje, links.

Maar als je je spel niet wil verpesten zou ik hem niet gebruiken :N

Geplaatst:

De cheat 'ghosttown' is een cheat waarmee de straten vrijwel helemaal leeg zijn, heel soms is er nog een wagentje. Deze code is ook weer uit te schakelen door de cheat nog eens in te tikken.

Dit is inderdaad erg handig wil je oefenen op de wat nauwere straten.

Geplaatst:

Vliegvelden zijn trouwens ook een hele goed optie om te oefenen met driften. Je hebt er de ruimte en je kunt er dus snel gaan en goed driften. En je hebt weinig kans dat je ergens tegenaan komt omdat het vrijwel leeg is (op wat paaltjes en wat bagage wagentjes na). Het beste vliegveld om te oefenen vind ik dat van San Fierro. Daar kun je namelijk grote rondjes op rijden, en je hebt een gigantische betonnen vlakte met maar weinig gras/zand (waardoor je beter kan oefenen met driften).

Geplaatst:

Als je daar een beetje overweg mee kan raad ik je aan om te oefenen op Missionary hill, bij SF. Daar leer je wanneer je moet remmen enz. En je drifts lijken meer realistischer, andersis het geen driften maar ''arabian drifting''.

Geplaatst:

driften is een moeilijke kunst

ik heb het zelf nu ook al aardig onder de knie

ik ben begonnen met een turismo, met een turismo kun je eigenlijk niet driften maar dit is dan meer powersliden, daarna zou je gewoon eens met de elegy moeten rijden, de elegy is een auto die vrijwel meteen drift en die dus moeilijk onder controle te houden is

turismo, infernus etc.. (auto's met 4wheel drive/ front wheel drive) kun je niet mee driften maar mee powersliden

auto's met een rear wheel drive kun je wel mee driften

hoe kom je erachter of je front/rear/4 wheel drive hebt?

houd gas en rem/achteruit(niet handrem dus) tegelijkertijd in

begint je achterwiel te spinnen: rear wheel drive

begint je voorwiel te spinnen: front wheel drive

sta je gewoon stil en hoor je alleen je motor te keer gaan: 4 wheel drive ;)

he gebruik een gewone politiewagen daar kun je heel goed mee driften

Bewerkt: door dupree

Jongens wat zijn dit voor rare reacties... auto's met slechte grip kunnen goed driften? Juist niet, dan spin je gelijk 2 rondjes!

Gebruik de Sultan en de Flash om te driften, gewoon lekker aan de handrem sleuren, en die auto's draaien door hun goeie grip niet meer dan 90 graden, dus precies wat je voor een grip nodig hebt

En de auto's met wat minder kan je ook wel mee driften soms... gewoon geen gas geven tijdens het driften en zodra je ver genoeg bent doorgeslide zeg maar stuur je de andere kant op

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Geplaatst:
Jongens wat zijn dit voor rare reacties... auto's met slechte grip kunnen goed driften? Juist niet, dan spin je gelijk 2 rondjes!

Gebruik de Sultan en de Flash om te driften, gewoon lekker aan de handrem sleuren, en die auto's draaien door hun goeie grip niet meer dan 90 graden, dus precies wat je voor een grip nodig hebt

En de auto's met wat minder kan je ook wel mee driften soms... gewoon geen gas geven tijdens het driften en zodra je ver genoeg bent doorgeslide zeg maar stuur je de andere kant op

bij het driften MOET je nou net wel gas geven anders is het geen driften meer dan is het gewoon powersliden :duh:

als je doet driften dan spinnen je achterwielen en moet je met de voorwielen proberen je auto toch onder controle te houden

daarom is driften iets raars want je hebt tegelijkertijd geen controle maar toch weer wel daarom kun je ook niet driften met een 4 wheel drive of een front wheel drive :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...