Jump to content

Volgende GTA exclusief?


habbogozer

Recommended Posts

Vrijdag 05 oktober 2007 - HDGameNews meldt dat volgens het november nummer van het Officiële Xbox Magazine, Sony de rechten bezit voor het volgende Grand Theft Auto deel. Dit zou betekenen dat het zevende deel uit de serie exclusief voor de PS3 zal verschijnen. Het gerucht wordt versterkt door uitspraken die Michael Shorrock, director bij SCEA voor third-party support, een tijd geleden deed. Shorrock wist destijds namelijk te bevestigen dat Rockstar Games aan een exclusief franchise werkt voor de PS3. Hoewel Shorrock sprak over een 'nieuw' franchise, is dit volgens het Officiële Xbox Magazine het volgende deel in de GTA serie.

Rockstar wilt erg graag een game maken die, dankzij de Cell en Blu-ray disk, alleen op de PS3 kan draaien. De exclusieve deal met Sony geeft hun deze mogelijkheid. De exclusieve rechten zijn tot stand gekomen door de goeie relatie die bijde bedrijven met elkaar hebben, en het grote succes dat Grand Theft Auto dankzij de PlayStation is geworden. Wat we precies mogen verwachten blijft voorloppig nog even speculeren.

Bovenstaand bericht kan sterk in verband worden gebracht met het eerdere gerucht dat Rockstar Games, na Grand Theft Auto IV, exclusief voor Sony gaat ontwikkelen. Wat denken jullie; een nieuw exclusief franchise, het volgende GTA deel exclusief, of beide?

Bron: http://www.hdgamenews.com/2007/10/sony-sec...rand-theft.html

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan gewoon niet.

Die website is niet eens Rockstar officeel (zoals GTAGames,gtaforum)!!!

Volgens mij zou er hier een slotje op mogen vind ik.

Als er iets nieuws over GTA IV is zou het wel hier staan.

En het is ook de enige website die dat meldt,nietwaar :duh: ?

EDIT: en er bestaan al 10 GTA's... :duh:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan gewoon niet.

Die website is niet eens Rockstar officeel (zoals GTAGames,gtaforum)!!!

Volgens mij zou er hier een slotje op mogen vind ik.

Als er iets nieuws over GTA IV is zou het wel hier staan.

En het is ook de enige website die dat meldt,nietwaar :duh: ?

EDIT: en er bestaan al 10 GTA's... :duh:

- Het is ook nog niet officieel bevestigd, het is nog maar gerucht. De prijsverlaging van ps3 begon ook met gerucht en week later werdt het pas bevestigd door sony.

- Het is geen nieuws, het is een gerucht. En geruchten staan (meestal) niet op deze site en er zijn al 2 topics over dus het staat wel op gtaforum.

- Ik heb het op meerder sites gelezen

- Er zijn 10 gta's, maar er zijn er pas 7 door Rockstar North gemaakt.

lijkt me onwaarschijnlijk, ze lopen dan erg veel inkomsten mis,

en sinds wanneer is gta een groot succes door ps?

op ps2 is san andreas bv veel minder mooi

- Playsattion 3 gaat over tijdje een stuk beter verkopen. Zeker door prijsverlaging en aantal goede games op komst. Aantal verkochte ps3's is misschien later wel te vergeliken met ps2's.

- GTA is groot geworden door de playstation. GTA werdt pas echt populair en bekend nadat GTA III op de ps2 uit kwam.

- GTA was idd het minst mooi op de ps2, maar toch zijn er 10 keer zoveel ps2 versies van san andreas verkocht dan het aantal xbox versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan gewoon niet.

Die website is niet eens Rockstar officeel (zoals GTAGames,gtaforum)!!!

Volgens mij zou er hier een slotje op mogen vind ik.

Als er iets nieuws over GTA IV is zou het wel hier staan.

En het is ook de enige website die dat meldt,nietwaar :duh: ?

EDIT: en er bestaan al 10 GTA's... :duh:

er staat toch echt : na Grand Theft Auto IV, en trouwens zij zeggen dat het in het volgende nummer van het officiele xbox magazine staat, het lijkt me ook niet echt handig van een xbox magazine om dingen te zeggen die sony helpen

:duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het niet echt waar is. Zou trouwens ook erg zuur zijn voor de Xbox bezitters. Als het wel waar zou zijn ben ik wel benieuwd hoeveel Sony aan Rockstar heeft betaald. Maar nogmaals ik geloof er niet veel van. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan gewoon niet.

Die website is niet eens Rockstar officeel (zoals GTAGames,gtaforum)!!!

Volgens mij zou er hier een slotje op mogen vind ik.

Als er iets nieuws over GTA IV is zou het wel hier staan.

En het is ook de enige website die dat meldt,nietwaar :duh: ?

EDIT: en er bestaan al 10 GTA's... :duh:

- Het is ook nog niet officieel bevestigd, het is nog maar gerucht. De prijsverlaging van ps3 begon ook met gerucht en week later werdt het pas bevestigd door sony.

- Het is geen nieuws, het is een gerucht. En geruchten staan (meestal) niet op deze site en er zijn al 2 topics over dus het staat wel op gtaforum.

- Ik heb het op meerder sites gelezen

- Er zijn 10 gta's, maar er zijn er pas 7 door Rockstar North gemaakt.

lijkt me onwaarschijnlijk, ze lopen dan erg veel inkomsten mis,

en sinds wanneer is gta een groot succes door ps?

op ps2 is san andreas bv veel minder mooi

- Playsattion 3 gaat over tijdje een stuk beter verkopen. Zeker door prijsverlaging en aantal goede games op komst. Aantal verkochte ps3's is misschien later wel te vergeliken met ps2's.

- GTA is groot geworden door de playstation. GTA werdt pas echt populair en bekend nadat GTA III op de ps2 uit kwam.

- GTA was idd het minst mooi op de ps2, maar toch zijn er 10 keer zoveel ps2 versies van san andreas verkocht dan het aantal xbox versies.

Jij weet niet wat DMA Design was zeker?

DMA Design WAS Rockstar North vroeger..

Anyways

Dit is noch altijd niet officieel toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is nog niet officieel.

- Wat heeft DMA design ermee te maken, die 3 gta's die niet door rockstar north zijn gemaakt, zijn gta asvances, gta lcs en vcs. Die zijn door R* Leeds gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat dit zo is en ik denk het ook niet.

van SA zeiden ze ook lang dat die alleen voor de PS2 kwam en dat Sony hem alleen kreeg.

ivm illegale exemplaren kan ik nog snappen, maar dan nog lopen ze dan wel inkomsten mis.

als ze een PC versie maken, kunnen ze hem ook gewoon beter beveiligen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat dit zo is en ik denk het ook niet.

van SA zeiden ze ook lang dat die alleen voor de PS2 kwam en dat Sony hem alleen kreeg.

ivm illegale exemplaren kan ik nog snappen, maar dan nog lopen ze dan wel inkomsten mis.

als ze een PC versie maken, kunnen ze hem ook gewoon beter beveiligen.

PC ga,es worden altijd gehackt.

Het is gewoon onmogelijk om zo goed te beveiligen dat kraken onmogelijk is.

Ik denk wel dat 50% van alle pc versies van san andreas illegale versies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is nog niet officieel.

- Wat heeft DMA design ermee te maken, die 3 gta's die niet door rockstar north zijn gemaakt, zijn gta asvances, gta lcs en vcs. Die zijn door R* Leeds gemaakt.

Lsc en Vsc zijn door Rockstar leeds en in samenwerking met rockstar North.

Ontopic:

Maar ik denk dat ze het niet zouden doen omdat Rockstar Miljoenen dollars misloopt en dat zou dom zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...