Jump to content

Volgende GTA exclusief?


habbogozer

Recommended Posts

mij lijkt het vet, een GTA game die voor de ps3 gebouwd is, maar ja, ze kunnen hem dan net zo goed ook porten naar de xbox 360 en de PC, beetje lullig als die mensen GTA niet kunnen spelen, zei kunnen er ook niks aan doen dat ze geen ps3 willen :puh:

Als ie maar wel voor de ps3 gebouwd word dan ;)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het vet, een GTA game die voor de ps3 gebouwd is, maar ja, ze kunnen hem dan net zo goed ook porten naar de xbox 360 en de PC, beetje lullig als die mensen GTA niet kunnen spelen, zei kunnen er ook niks aan doen dat ze geen ps3 willen :puh:

Als ie maar wel voor de ps3 gebouwd word dan ;)

Greetz,

Black Force

Waarom zou het vetter zijn? mij maakt het echt niks uit, als ik hem maar kan spelen en de rest tevreden is

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het vet, een GTA game die voor de ps3 gebouwd is, maar ja, ze kunnen hem dan net zo goed ook porten naar de xbox 360 en de PC, beetje lullig als die mensen GTA niet kunnen spelen, zei kunnen er ook niks aan doen dat ze geen ps3 willen :puh:

Als ie maar wel voor de ps3 gebouwd word dan ;)

Greetz,

Black Force

Waarom zou het vetter zijn? mij maakt het echt niks uit, als ik hem maar kan spelen en de rest tevreden is

Het is vetter omdat ie dan beter is als dat ie voor de 360 word gemaakt, zoals IV, dan krijg je dat gekloot met ruimtegebrek, Liberty city is niet bewust kleiner dan SA, komt door DVD capaciteit.

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het vet, een GTA game die voor de ps3 gebouwd is, maar ja, ze kunnen hem dan net zo goed ook porten naar de xbox 360 en de PC, beetje lullig als die mensen GTA niet kunnen spelen, zei kunnen er ook niks aan doen dat ze geen ps3 willen :puh:

Als ie maar wel voor de ps3 gebouwd word dan ;)

Greetz,

Black Force

Waarom zou het vetter zijn? mij maakt het echt niks uit, als ik hem maar kan spelen en de rest tevreden is

Het is vetter omdat ie dan beter is als dat ie voor de 360 word gemaakt, zoals IV, dan krijg je dat gekloot met ruimtegebrek, Liberty city is niet bewust kleiner dan SA, komt door DVD capaciteit.

Heeft een PS3 schijfje dan een grotere capaciteit dan een Xbox360 schijfje?

Link to comment
Delen op andere websites

jazeker, de blu ray van de playstation 3 gaat momenteel tot 50 GigaBite, de DVD9 van de Xbox 360 haalt slechts een zwakke 9 gigabite wat over 2 jaar echt niet meer kan.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

jazeker, de blu ray van de playstation 3 gaat momenteel tot 50 GigaBite, de DVD9 van de Xbox 360 haalt slechts een zwakke 9 gigabite wat over 2 jaar echt niet meer kan.

Greetz,

Black Force

Ah zoja, dat wist ik niet, dan is het misschien altijd nog mogelijk dat ze gta iv hebben uitgesteld om een speciale versie voor de ps3 te maken die heel groot is..

Link to comment
Delen op andere websites

jazeker, de blu ray van de playstation 3 gaat momenteel tot 50 GigaBite, de DVD9 van de Xbox 360 haalt slechts een zwakke 9 gigabite wat over 2 jaar echt niet meer kan.

Greetz,

Black Force

Ah zoja, dat wist ik niet, dan is het misschien altijd nog mogelijk dat ze gta iv hebben uitgesteld om een speciale versie voor de ps3 te maken die heel groot is..

neej joh, GTA IV word op beide console's zowat inditiek, heeft rockstar zelf gezegt ;)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

jazeker, de blu ray van de playstation 3 gaat momenteel tot 50 GigaBite, de DVD9 van de Xbox 360 haalt slechts een zwakke 9 gigabite wat over 2 jaar echt niet meer kan.

Greetz,

Black Force

Ah zoja, dat wist ik niet, dan is het misschien altijd nog mogelijk dat ze gta iv hebben uitgesteld om een speciale versie voor de ps3 te maken die heel groot is..

neej joh, GTA IV word op beide console's zowat inditiek, heeft rockstar zelf gezegt ;)

Greetz,

Black Force

Oh oke :puh: naja ik zei ook maar wat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel raar dat ze opeens dan exclusief voor de PS3 gaan maken, ze lopen dan met de Xbox 360 veel inkomsten mis en ze doen nu ookal niet voor de PC en er zijn toch ook wel veel GTAgames die GTA op de computer spelen. Dus het lijkt me niet zo'n slimme zet om terug te vallen naar maar één console. Maar de tijd zal het leren, laten we eerst een kijken hoe het met GTA IV gaat en dan kijken wat daarna komt, als we op IV uitgekeken zijn ;) (en ik denk dat nog lang duurt voordat we er op uitgekeken zijn :puh: )

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk dat ze het niet zouden doen omdat Rockstar Miljoenen dollars misloopt en dat zou dom zijn. :Y

Als het niet meer is..

inderdaad..waarom zouden ze de doelgroep zo erg verkleinen, er zijn 2,5/3 keer zo veel 360's als ps3 gebruikers geloof ik :puh:

maar niks van aantrekken er zijn zoveel geruchten..er waren ook geruchten dat rockstar zou worden overgekocht door sony..en dat was een maand of 2 maanden geleden, nu hoor je er niks meer over. dus totaal niet vertrouwen en conclusies uit dit bericht trekken, had beter gewoon als post in het geruchten topic kunnen staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof best wel dat het kan, VCS en LCS kwamen immers ook alleen uit op producten van sony. Echter, vind ik dit nog niet het tijdstip om daarover te gaan praten. Laat ons eerst even wachten op GTA IV. ;)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...