Jump to content

Mag ik ?  

5 leden hebben gestemd

1. 1. Ja of nee ?

• Bajah wrm niet :p
      3
    • Ik weet het niet
      2
    • Njet my friend !
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Euhm tjah ik heb namelijk een vraagje, aangezien Hans van Temsche zoveel in het nieuws is wou ik er een mod van maken. Je begint met spelen je koopt een rifle in ammunation, je hebt namelijk ook een lange zwarte jas aanen je bent blank. Dan passeert er een kind op z'n fiets en een paar mensen, jij moet de zwarte vermoorden, daarna komt de politie en schieten ze je neer en pakken je op.

Iemand die hier iets tegen zou hebben post en stem anders releas ik hem niet public. En nu niet denken dat ik een racist ofzo ben he... Ik leef mee met die mensen maar het kan me persoonlijk niet echt iets schelen.

Tom :cya:

Geplaatst:

Tja je zou het van mij best mogen doen, maar de lol van de mod zie ik niet echt in. Ook lijkt het me een erg korte mod :7 Ik zou zeggen: doe wat je niet laten kan ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Moet je helemaal zelf weten joh. Dat heet nou "vrijheid van meningsuiting". Dan zie je vanzelf wel of je mod veel gedownload wordt of niet.

Geplaatst:

Moet jezefl weten, vind het enkel een beetje heel erg grof, en ej zal hier zeker kritiek op krijgen ik ga hme niet downloaden, maar doe watje niet laten kan.

Geplaatst:

Sorry hoor, maar ik vind dat een mod maken over van Temsche een beetje 'out the box'. Ik bedoel, wat die gast wou doen en heeft gedaan heeft, kan gewoon niet meer. Hij heeft veel levensechte mensen vermoord (of poging tot). Als een mod daarop gebaseert word, krijg je niet aleen veel tegenwind en critiek, maar ook is het gewoon 'ziek'. Daarom smijt ik er een doos met topic-locks naartoe :slotje: .

Ik hoop dat je het wat snapt, moest je er niet mee eens zijn -> PB me dan.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...