Jump to content

Nokia 6230i geluidcodes


Mister.X

Recommended Posts

Ik denk dat dat daar codes voor zijn :7 Je kan ook het geluid boosten van je MP3'tjes of met de equalizer gaan kloten zodat het harder klinkt (als je tenminste een equalizer heb :7 )

Een vriend van mij had een 6233i en die klonk erg luid, en ik denk niet dat deze 2 modellen zo veel verschillen. Bovendien laten ze die dingen niet al te hard gaan omdat je zo met je mobieltje overlast kan verzorgen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf Sony Ericsson K750i en die heb ik ook harder laten klinken d.m.v de "Equalizer".

Mischien heeft jou Nokia ook een equalizer?

Zo ja, dan moet je gewoon een beetje spelen met de bass en zo en dan lukt het wel :tu:

Dubbeh.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet sowieso niet met codes gaan kloten, als je niet weet hoe je er mee om kan gaan, kan je de hele telefoon verkloten. Dus dat hij het niet meer doet. Maarja het is op eigen risico.

*heeft ervaring*

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet sowieso niet met codes gaan kloten, als je niet weet hoe je er mee om kan gaan, kan je de hele telefoon verkloten. Dus dat hij het niet meer doet. Maarja het is op eigen risico.

*heeft ervaring*

Bedankt voor de tip. Laat het dan maar!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er zijn wel codes ook voor de samsung maar als je dat doet is je telefoon kapot

er zijn inderdaad wel codes waarmee je bijv ook je telefoon tempratuur kan checken, en je geluid boosten, doe je dit te veel blaas je je boxjes op, dus je kan t wel doen, maar ik zou t gewoon zo houden, ik heb ook een 6230i en t geluid is bij mij behoorlijk hard (voor een telefoon) misschien ligt het er wel aan dat het mp3tje zacht is opgenomen, hoe is je radio-volume dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...