Harwood Butcher Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik startte net Vice City op en na het introfilmpje(overgeslagen en gekeken) stopte vice city gewoon. Ik heb net vcmm gedeinstallleerd,maar daar zal het toch niet aan liggen? Ik zal even mijn backup erop gooien, en als dat niet werkt reinstalleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Sugo Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik startte net Vice City op en na het introfilmpje(overgeslagen en gekeken) stopte vice city gewoon.Ik heb net vcmm gedeinstallleerd,maar daar zal het toch niet aan liggen? Ik zal even mijn backup erop gooien, en als dat niet werkt reinstalleren. Hmm.... het ligt eraan wat je allemaal hebt gedaan met VCMM want als je iets hebt veranderd en het opeens weghaald doet het spel het inderdaad niet meer Maar als k jou was zou ik gewoon ff de backup erop gooien ja. Dubbeh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik had eerst al die rommel van vcmm geuninstalled en daarna gedelete. Daarna heb ik vcmm zelf geuninstalled Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.