Ninoke Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Yu, Het laatst wou iemand zijn control panel voor zijn sa-mp server aan mij doorsturen via msn en zag het als virus aan en nu ziet mijn pc alle .exe bestanden die ik down als virussen aan! Hoe kan ik dit vermijden? Greetz Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Dit hoort niet bij Hardware, want hardware is alle onderdelen die in de pc zitten. Zoals een videokaart, een moederbord en een geluidskaart, maar ook het scherm bijvoorbeeld. Dit past meer bij software, omdat je het hebt over de programma's binnen in de computer. Verplaatst dus naar het Software forum. Wat betreft het probleem; misschien moet je eerst even vertellen over welke virusscanner je het hebt. Reageren
ikt Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 MSN blokkeert alle EXE's. Maar probeer eens Systeemherstel te doen bij de dag waarop het begon. Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Upload het .exe-bestand op het internet of verpak het in een .zip of .rar-bestand. Dan weet je zeker dat het geaccepteerd wordt. Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Upload het .exe-bestand op het internet of verpak het in een .zip of .rar-bestand. Dan weet je zeker dat het geaccepteerd wordt. Ik zei toch:"Hij ziet alle .exe bestanden die ik download als een virus aan!" Reageren
ikt Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Probeer eens systeemherstel te doen. Anders heb je een echte virus binnen dat alle .exes blokkeert. Scan dan in dat geval je computer met alle mogelijke software ome r vanaf te komen Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Upload het .exe-bestand op het internet of verpak het in een .zip of .rar-bestand. Dan weet je zeker dat het geaccepteerd wordt. Ik zei toch:"Hij ziet alle .exe bestanden die ik download als een virus aan!" Dan draai je het toch gewoon om? Je vraagt diegene die het bestand verzendt of hij/zij het bestand ergens op internet wil uploaden of het bestand wil inpakken. Niet zo moeilijk. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 of mss is je firewall misgeconfigureerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.