Jump to content

Ziet alle .exe bestanden als virussen aan!

Recommended Posts

Geplaatst:

Yu,

Het laatst wou iemand zijn control panel voor zijn sa-mp server aan mij doorsturen via msn en zag het als virus aan en nu ziet mijn pc alle .exe bestanden die ik down als virussen aan!

Hoe kan ik dit vermijden?

Greetz :cya:

Geplaatst:

Dit hoort niet bij Hardware, want hardware is alle onderdelen die in de pc zitten. Zoals een videokaart, een moederbord en een geluidskaart, maar ook het scherm bijvoorbeeld. Dit past meer bij software, omdat je het hebt over de programma's binnen in de computer. Verplaatst dus naar het Software forum.

Wat betreft het probleem; misschien moet je eerst even vertellen over welke virusscanner je het hebt. :)

Geplaatst:

Upload het .exe-bestand op het internet of verpak het in een .zip of .rar-bestand. Dan weet je zeker dat het geaccepteerd wordt. :)

Geplaatst:
Upload het .exe-bestand op het internet of verpak het in een .zip of .rar-bestand. Dan weet je zeker dat het geaccepteerd wordt. :)

Ik zei toch:"Hij ziet alle .exe bestanden die ik download als een virus aan!"

Geplaatst:

Probeer eens systeemherstel te doen. Anders heb je een echte virus binnen dat alle .exes blokkeert. Scan dan in dat geval je computer met alle mogelijke software ome r vanaf te komen :D

Geplaatst:

Ik zei toch:"Hij ziet alle .exe bestanden die ik download als een virus aan!"

Dan draai je het toch gewoon om? Je vraagt diegene die het bestand verzendt of hij/zij het bestand ergens op internet wil uploaden of het bestand wil inpakken. Niet zo moeilijk. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...