Jump to content

Nieuwe Videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Aangezien ik zelf ook wel wat weet van videokaarten denk ik toch dat ik deze ga kopen, het is in feite de zelfde als die xgaming zei maar dan in de PCIe variant. Hij is zelfs iets goedkoper als de AGP variant, maar dat is geen punt. Misschin dat ik nog een beetje de zelfde prijsklasse door blader om te kijken of ik een betere vind, maar ik denk toch dat dit de beste keus is. Als ik nog vragen heb, dan meld ik het hier wel. In ieder geval iedereen bedankt voor de goede raad :)

Greetz :sigaar:

[edit]Toch maar deze :7 Ik las het topic nog eens door en zag toen die link en de kaart is 20 euro duurder als de GT die ik eerder in deze post noemde maar 20 euro meer is geen punt aangezien hij wel weer beter is als de eerder genoemde kaart.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Tja daar heb ik geen verstand van :7 Weet iemand de afmetingen van die kaart, ik heb namelijk een Medion case en die zijn niet bepaald ruim :cab:

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

@ ff offtopic sry

die SAPPHIRE X1950 PRO ziet er idd goed uit maar ik heb geen DVI op me monitor en ik heb een

AMD Sempron 1.8 GHZ dat is denk ik een bottleneck en ik wil eigwenlijk directx10

@ ik ben al aan het sparen voor xbox 360 :7

maar ik wi ltoch gta sa blijven spelen op hoogste kwalitiet

en nog een paar andere spellen

Bewerkt: door osmgek11
Geplaatst:
@ ff offtopic sry

die SAPPHIRE X1950 PRO ziet er idd goed uit maar ik heb geen DVI op me monitor en ik heb een

AMD Sempron 1.8 GHZ dat is denk ik een bottleneck en ik wil eigwenlijk directx10

Kortom; ga sparen voor een nieuwe PC ;) Zit niet veel anders op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...