Galiorix Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Aangezien ik zelf ook wel wat weet van videokaarten denk ik toch dat ik deze ga kopen, het is in feite de zelfde als die xgaming zei maar dan in de PCIe variant. Hij is zelfs iets goedkoper als de AGP variant, maar dat is geen punt. Misschin dat ik nog een beetje de zelfde prijsklasse door blader om te kijken of ik een betere vind, maar ik denk toch dat dit de beste keus is. Als ik nog vragen heb, dan meld ik het hier wel. In ieder geval iedereen bedankt voor de goede raad Greetz [edit]Toch maar deze Ik las het topic nog eens door en zag toen die link en de kaart is 20 euro duurder als de GT die ik eerder in deze post noemde maar 20 euro meer is geen punt aangezien hij wel weer beter is als de eerder genoemde kaart. Bewerkt: 10 oktober 2007 door Galiorix Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 btw zou het wel lukken met je voeding? aangezien je een 350 wat voeding hebt Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Tja daar heb ik geen verstand van Weet iemand de afmetingen van die kaart, ik heb namelijk een Medion case en die zijn niet bepaald ruim Greetz Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) @ ff offtopic sry die SAPPHIRE X1950 PRO ziet er idd goed uit maar ik heb geen DVI op me monitor en ik heb een AMD Sempron 1.8 GHZ dat is denk ik een bottleneck en ik wil eigwenlijk directx10 @ ik ben al aan het sparen voor xbox 360 maar ik wi ltoch gta sa blijven spelen op hoogste kwalitiet en nog een paar andere spellen Bewerkt: 11 oktober 2007 door osmgek11 Reageren
xgaming Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 @ ff offtopic srydie SAPPHIRE X1950 PRO ziet er idd goed uit maar ik heb geen DVI op me monitor en ik heb een AMD Sempron 1.8 GHZ dat is denk ik een bottleneck en ik wil eigwenlijk directx10 Kortom; ga sparen voor een nieuwe PC Zit niet veel anders op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.