Le Freak Geplaatst: 10 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2004 Hahaha, echt vet dat je dat overal tegenkomt! Op kleding, op dingen die al heel oud zijn zoals Hertog Jan en Jagermeister, maar ook op moderne dingen als Hellraiser en Offensive!! EGT vet.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Over bier gesproken.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flo Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Weet iemand hoe je het diploma lettertype op een macintosch zet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Wij hebben alleen maar de Windows versies op onze site. mischien zijn er programma's voor om te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Dat is nou het nadeel van de mac: tis wel goed voor grafische programmas, maar om op te gamen en speciale lettertypen is het nix! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flo Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Dat klopt. ik kan op deze mac geen enkele game. op de windows staat wel gta3 enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Ik heb het lettertype ook op een wijn fles gezien... Heet iets van "Ember Trockler" ofzo. Als ik een plaatje vind op het internet, post ik het! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Moet je es kijken wat ik heb gevonden... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 djbob...je bedoelde deze zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Nee, die bedoelde ik niet. Het is een wijn merk. Maar hoe kom je aan al die plaatjes, als ik in google in tik diploma font is er maar heel weiniG! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2004 Je moet ook niet zoeken op Diploma font, maar gewoon op dingen waarvan je al weet dat het met lettertype Diploma is geschreven, zoals Leffe en Hertog Jan..! Het gaat in deze topic om dingen waar je het lettertype op tegenkomt, en dus niet om dingetjes die je gevonden hebt op google! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 Ik speelde gisteren toevallig nog een keertje GTA 2, en zag het lettertype ook hier op een tattoo!! Maar dit keer een echte! Bie de linkse vent op zijn onderrug, dat is het lettertype San Andreas volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Ook op het logo van bier merk Hoegaarden zit het lettertype. Het is niet helemaal het zelfde, maar lijkt er wel veel op!: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Ook het biermerk "Dommelsch" maakt gebruik van het lettertype. Deze is beter dan Hoegaarden!: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Dommelsch is inderdaad hetzelfde lettertype, maar Hoegaarden niet, het zijn geen gekaligrafeerde letters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.