8-Ball Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Ik heb ook een t-shirt waar de lettertype bijna op lijkt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2004 Rechts echte D12 logo. Links mijn versie met het GTA San Andreas lettertype! Alleeen de grootes hoef ik nog wat anders in te stellen en ik heb 100 % hetzelfde. Bij deze benoem ik het lettertype Old English Text MT / Diploma to meest uitgemolken lettertype! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 En deze dan (soory voor dubbelpost maar je kan maar 1 plaatje per keer opladen) Deze vond ik gister. Toeval of niet, de krant van GTA3. Boven orgineel. (website: http://www.rockstargames.com/libertytree/ ) onder mijn versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Hahahaha, vet man.. Ik wist niet dat er zo iets bestond, een krant voor GTA 3! Ik ga hem eens goed lezen! :lol: En dan ook nog dat lettertype! Zou dat iets met elkaar te maken hebben?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 17 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2004 Iets lager staat ook nog: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Tjah ik kan nu niet zo snel een foto van mijn pet maken.. Maar daar staat "Long Beach" op. Ook in het lettertype "Diploma". Zal es kijke of ik een foto kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Ik keek onlangs ff in de Large, en toen zag ik dat niet alleen bij de Hardcore Scene het lettertype vaak gebruikt word; bij de hardROCK scene net zo veel!! Kijk eens naar het embleem van MotorHead Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 :lol: Weet je waar ik hem nog meer vond :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Een kennis van een vriend van me heeft een trui met daarop: TILBURG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Haha, op kleren kom je het veel tegen ja, ook op bierflessen! Wel cool! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Haha, op kleren kom je het veel tegen ja, ook op bierflessen! Wel cool! :lol: Ik ben het nog steeds niet tegen gekomen, Misschien meot ik toch maar eens gaan zoeken (of is het me niet opgevallen omdat ik er nie op let)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2004 Haha, jaah dat is echt zo.. Dat is denk ik ook met dit lettertype; eigenlijk met heel veel! En de Hardcore scene weer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Ook de krant de Telegraaf gebruikt het! Ik zal ff een plaatje opzoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Hier een plaatje. Hij is helaas heel klein (groter kon ik niet vinden) en hij lijkt er aardig op (hij heeft wat andere opvulling enz) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.