djvinnie Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken! Er staat cker WILD op...dat hebben heel veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 Als je er op let kom je het heel snel tegen..(he Le Freak)... Ik heb er ook eindelijk 1 gezien! Een Klasgenoot van me droeg een trui met daar op de letters die er erg op lijken! Er staat cker WILD op...dat hebben heel veel Klopt, Maar je ziet ook veel meer dingen met die letter type(of de lettertype die er op lijkt! Misschien is het een leuk idee(en als het mogelijk is) dat je berichten in dit forum kan typen in de lettertype van San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 Ik denk dat dat een beetje onduidelijk word, voorbeeld: Hallo, djvinnie Edit: Je moet het dan groter maken: Hallo, djvinnie Het is beter als we het normale lettertype houden. Hier nog een leuk voorbeeld van het lettertype: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 Ja. Goed dat je het vergrote plaatje heb gevonden! Ik kon alleen kleintjes vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Van de Telegraaf bedoel je?? Gewoon op www.telegraaf.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 Hier heb je overzeas...bekend "gothic merk" (ik haat gothics marja)...Ik zag het in een winkel dus ik d8.."ha, lettertype diploma" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Dit is dat wijnmerk datik bedoelde: Erben Trocken, die het lettertype ook gebruikt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Dit is dat wijnmerk datik bedoelde: Erben Trocken, die het lettertype ook gebruikt! Nee dat is niet het GTA San Andreas lettertype. De hoofdletters kloppen voor geen meter en de rest ook niet echt. Kijk wel eerst of die echt is door het lettertyper er naast te typen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Het lijkt eranders behoorlijk op vind ik, op 2 letters na! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Ik zat eens op mijn site te kijken, en kwam erachter dat ik deze er nog op had staan!! Dit is de boven rug van Paul Elstak: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 Hiewr heb ik er weer een! Genomen vandaag met me nieuwe digitale fototoestel. :lol: Dit kan je vinden in Utrecht langs de oude gracht. Die mensen ervoor ken ik niet, dat is gewoon daar op de straat. Als je er tussen staat zeg het dan je kan de hele foto kopen voor 5 euro <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 Ik moest een werkstuk voor school maken van willem van oranje <_< maar ik kwam op een site met dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 Hiewr heb ik er weer een!Genomen vandaag met me nieuwe digitale fototoestel. :lol: Dit kan je vinden in Utrecht langs de oude gracht. Die mensen ervoor ken ik niet, dat is gewoon daar op de straat. Als je er tussen staat zeg het dan je kan de hele foto kopen voor 5 euro <_< Ik heb ook zo een cafe gezien in mijn gemeente.. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Tjah...die diploma lijkt wel erg veel op Old Engish Text...vinden jullie niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.