8-Ball Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Tjah...die diploma lijkt wel erg veel op Old Engish Text...vinden jullie niet? Ja, het is zowat het zelfde! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Jah dat is het bijna ook, maar Diploma is toch hét lettertype van Grand Theft Auto San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Xamber,Apr 29 2004, 03:53 PM] Jah dat is het bijna ook, maar Diploma is toch hét lettertype van Grand Theft Auto San Andreas Dat is wel zo! :lol: Is er nog een lettertype die er op lijkt? Ik weet niet meer hoe die heet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Lucida Blackletter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 O ja, die was het, volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde toch? Waar kan ik het verschil zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Tjah...die diploma lijkt wel erg veel op Old Engish Text...vinden jullie niet? Dat komt omdat het hetzelfde is.. <_< Hier is die foto uit Dongen, dat is de stad waar mijn plaatsje bij hoort. Het is in een turken buurt, maar ja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2004 Alleen ff kijke of ie klopt. In eerste instantie dacht ik het niet. Maar toch wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 Xamber,Apr 29 2004, 09:47 PM] Alleen ff kijke of ie klopt. In eerste instantie dacht ik het niet. Maar toch wel. Snapik jaks.. Hier heb ik er nog een, ikke met een bierflesje: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2004 Hier weer een. We kunnen zowat beter een topic beginnen waar je het lettertype niet tegen komt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Hier weer een.We kunnen zowat beter een topic beginnen waar je het lettertype niet tegen komt :lol: Ik vind het wel lache, zon topic! Goed bedacht! Maar vanaf nu alleen foto's en niet op internet gaan zoeken naar zulk soort dingen, dan kunnen we eeuwen doorgaan.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Maar vanaf nu alleen foto's en niet op internet gaan zoeken naar zulk soort dingen, dan kunnen we eeuwen doorgaan.. <_< Die foto had ik zelf gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2004 Die foto had ik zelf gemaakt! Ik weet! Maar ff voor djbob, xamber e.a.a. En Alle Anderen B) Check nog 1; Bij ons thuis hangt een grote antieke klok, daarop staan ook letters met het Lettertype! En ik vond een half afgebrande kaars, dus die heb k ff in de klok gedouwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Haha, hieruit blijkt dat het al een heel oud lettertype is! en misgien is san andreas daarom ook wel in een oude tijd... Ik hoop niet dat het in de jaren 30 afspeelt zoals de game Mafia deed, dat staat een beetje gekopieerd! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 En in de jaren 30' is ook niet mooi. Allemaal zo ouderwets. Maar ik kan niet meer echt vinden over het lettertype. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 Haha, hieruit blijkt dat het al een heel oud lettertype is! en misgien is san andreas daarom ook wel in een oude tijd... Ik hoop niet dat het in de jaren 30 afspeelt zoals de game Mafia deed, dat staat een beetje gekopieerd! :ph34r: Inderdaad, maar dan ook: Het is zoooo saai, ik vind het echt niks hebben die jaren 30.. Het lettertype vertelt ons idd dat het zich vele jaren terug afspeelt! 1977 dacht ik gehoord te hebben.. Xamber, kijk eens goed in je huis rond en op straat, je komt het echt overal tegen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.