jos2 Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 (bewerkt) Jaaaaa ik heb er nu ook één. Het is van een café bij ons in Hardenberg. Het is hem niet helemaal volgens mij, maar hij lijkt er wel zeker op. Kijk maar eens! Bewerkt: 7 mei 2004 door jos2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 Jaja, in Vice City word het ook gebruikt! Bij het cafe: The Greasy Chopper in Downtown!! Daar zitten al die motor muizen, uit de missies van Love Fist. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 Niet van Love Fist. Big Mitch Baker is de leider van die motorclub. Je kunt daar ook zelf missies doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 Oja, dat is me wels opgevallen, dat lettertype daar. Maar ben vergeten het te posten! d8 dat jullie het al wisten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[-HaNsSiE-] Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2004 dat ziet er wel vet uit voor een spel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2004 ,May 11 2004, 08:12 PM] dat ziet er wel vet uit voor een spel B) Geen zinloze posts meer, aub.. Anders krijg je een moderator preview. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 volges mij schreven romeinen vroeger ook met zo'n handschrift in boeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2004 Ik heb geen afbeelding maar kijk eens naar het bier primus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2004 Deze? Het lijkt er niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2004 Deze? Het lijkt er niet op. Nee! Helemaal niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2004 Sorry, het was pater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 Sorry, het was pater dus deze het plaatje is wel een beetje klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 Lijkt er wel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2004 Deze is duidelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 (bewerkt) Nog eentje... Deze is volgens mij echt diploma Bewerkt: 3 juni 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.