gta-pipo Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Hoi mensuh, Mijn mta deed het niet echt, wie kan mij helpen, hij geeft telkens deze fout; Hij conect nog wel, en ik kan ook wel praten met mensen, ik heb alles al geprobeert, van opnieuw instalaren tot codes intikken :rolleyes: please help me! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Je hebt de goede directory ( folder ) van je game gezet..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pipo Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 daar was ik achter, deze topic kan gesloten worden, ik weet het probleem inmidels, ik heb mods geinstaleert, en daardoor wordt ik ook niet geacepteert, hier ben ik nu mee bezig, mijn escuses voor het ongemak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Heb jij GTA in je Mijn documenten??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pipo Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 neej, daar had ik de backups, en daar heb ik perongelijk gta-vc.exe aan geklikt toen, dat was die fout, en nu door paar mensuh kan ik ook gamen met jullie, alleen jammer dat ik nu mijn mods niet kan houden jullie mta room is wel leeg viel mij op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 neej, daar had ik de backups, en daar heb ik perongelijk gta-vc.exe aan geklikt toen, dat was die fout, en nu door paar mensuh kan ik ook gamen met jullie, alleen jammer dat ik nu mijn mods niet kan houden jullie mta room is wel leeg viel mij op Gtagames server? Die zit altijd propvol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pipo Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 zie het niet, maar doet er nie toe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts