Jump to content

GTA voor ps2

komt er nog een gta voor ps2  

17 leden hebben gestemd

1. 1. wat denk je

• ja ik weet het
      0
    • nee ik weet het
      5
    • ik denk van wel
      1
    • ik denk van niet
      10

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
tja ik melde het hierboven.

ik denk dat er niet veel meer komt voor ps2

Tis ook echt grote bullshit om het te doen. Op de PS3 kan je veel meer, GTA IV kan ook niet op de PS2. Tis hartstikke logisch, dus ik weet niet echt waarom je dit topic opent. Hetzelfde als een topic openen over GTA voor de rekenmachine. En dan denken dat jij het niet gaat komen. Suplesse :Y

Dan gooi je ook nog in het verkeerde fora, het softwareforum is hier niet voor bedoelt. Al is het sofware, volgens mij is het nog steeds niet er voor bedoelt :D.. Voordat Moonbeam dit leest, hiermee wil ik niet bevestigen dat het hier niet kan, maar het is gewoon niet hier helemaal voor bedoelt. :)

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

De Xbox is een perfect voorbeeld voor dit onderwerp. Natuurlijk komt er geen GTA meer voor de PS2, tenzij het grafisch even goed zijn Vice City ofzo :D, maar waarschijnlijk word Xbox 360 en PS3 de nieuwe technologie :Y.

Geplaatst:

Nee, er komt zeker weten geen GTA meer uit voor de PlayStation 2. De stories zijn overgezet en GTA4 komt naar de PS3 en Xbox360. Daar valt het grote geld te halen, dus GTA's komen voorlopig alleen nog maar op die consoles uit. Ze gaan zeker niet terug naar de PS2. Jammer voor de PS2-bezitters, maar de technologie zit niet stil en je hebt het nieuwste nodig om bij te kunnen blijven. Er komt toch ook geen GTA meer uit voor de PS1?

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Consoles & Beurzen

• 3 weken later...
Geplaatst:
Nee, er komt zeker weten geen GTA meer uit voor de PlayStation 2. De stories zijn overgezet en GTA4 komt naar de PS3 en Xbox360. Daar valt het grote geld te halen, dus GTA's komen voorlopig alleen nog maar op die consoles uit. Ze gaan zeker niet terug naar de PS2. Jammer voor de PS2-bezitters, maar de technologie zit niet stil en je hebt het nieuwste nodig om bij te kunnen blijven. Er komt toch ook geen GTA meer uit voor de PS1?

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Consoles & Beurzen<<<

ps1 is wat anders vind ik die is oud ps2 word nog goed verkocht :Y

Geplaatst:

Volgens mijn komt er nog wel GTA's voor de PS2.

Want ze waren van plan om GTA Los Santos Stories te gaan maken voor de PSP dus die komt vanzelf naar de PS2. ;)

Geplaatst:
Tis ook echt grote bullshit om het te doen. Op de PS3 kan je veel meer, GTA IV kan ook niet op de PS2. Tis hartstikke logisch, dus ik weet niet echt waarom je dit topic opent. Hetzelfde als een topic openen over GTA voor de rekenmachine. En dan denken dat jij het niet gaat komen. Suplesse :Y

Dan gooi je ook nog in het verkeerde fora, het softwareforum is hier niet voor bedoelt. Al is het sofware, volgens mij is het nog steeds niet er voor bedoelt :D.. Voordat Moonbeam dit leest, hiermee wil ik niet bevestigen dat het hier niet kan, maar het is gewoon niet hier helemaal voor bedoelt. :)

Waarom is het logisch, er zijn 120 miljoen mensen die een ps2 thuis hebben staan en maar 5 miljoen mensen (waaronder ik) die een ps3 hebben. Een spel voor ps2 zal waarschijnlijk veel beter verkopen.

Ik denk niet dat er nog een ps2 spel komt maar het kan altijd nog.

Trouwens over een gta voor op rekenmachine, die bestaat al, kijk zelf maar ^_^

Geplaatst:

Ik denk het niet , PS2 is niet next-gen. Xbox 360 en PS3 zijn beter om op te werken voor GTA IV , mischien dat er een ander free-roaming spel voor de PS2 komt. Maar niet GTA. :N

Geplaatst:
Volgens mijn komt er nog wel GTA's voor de PS2.

Want ze waren van plan om GTA Los Santos Stories te gaan maken voor de PSP dus die komt vanzelf naar de PS2. ;)

Dat zou wel leuk zijn, maar eerlijk gezegd lijkt het me onwaarschijnlijk. Het gerucht gaat al erg lang en net na de release van Vice City Stories leek het reeël, maar nu weet ik het nog niet aangezien hij nog steeds niet officieel is aangekondigd.

Verder is de PS2 nog lang niet 'oud', want er komen nog steeds erg veel spellen voor, en dat is wel even anders bij de Xbox en de Gamecube. Misschien komt er nog een triologie pakket met wat exclusieve dingen, of zoiets dergelijks.

Een hele nieuwe GTA komt er in ieder geval niet meer, daar ben ik wel zeker van.

Geplaatst:
De GTA Stories komen gewoon nog naar PSP en PS2. :tu:

Waarschijnlijk komen er geen stories games meer. De verkopen van vice city stories vielen erg tegen, en san andreas stories past waarschijnlijk niet op psp. Los Santos stories lijkt mij ook niet, want dan breng je 3 jaar na originele spel een klein deel ervan opniew uit. Ook heeft R* niet laten weten dat ze bezig zijn met een nieuw deel.

De volgende stories komt denk ik naar de psp als het uberhaupt komt. en tegen die tijd komt er een ps3 versie i.p.v. ps2 versie.

Geplaatst:

als er nog een gta op psp komt,denk dat ze een versie naar de ps2 brengen maar niet naar de ps3

dat weet ik nu al.

het duurt nu al lang voor gtaIV.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...